![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo Iedereen!
Ik zag dat er helemaal nog geen topic was over carnaval. Ik zeg: Laat maar komen die gekke foto's over maffe outfits en verhalen over carnaval 2011! Ik zal vanavond ook wat foto's posten.
|
||||
|
||||
![]() Last edited by J-9A-N : 08-03-2011 at 14:34. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Deze gastlijkt 'n beetje op die zanger van Therapy?. In ieder geval heeft ie net zo'n foute blik. ![]() http://www.youtube.com/watch?v=zbO1AaCnWnQ ![]()
|
||||
|
||||
![]() En wij brabanders maar denken dat wij ver gaan met carnaval...
Wat dat betreft kunnen we niet tippen aan die vlaaienkoppen..
|
||||
|
||||
![]() vind carnaval in brabant veel gezelliger als in Limburg eigenlijk... Woon zelf in Weert, maar ga al jaren naar Vudel (Veghel) toe
Niet alleen maar van die caranvalskrakers, maar gewoon leuk feest met afwisselende muziek... keihard bier drinken in fout pakske, whoppa |
|
||||
|
||||
![]() ik was als bob marley in breda, kom uit gelderland en was eerste keer in brabant ..
zeker aanrader ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Blij dat ze die flauwe kul meestal ten zuiden van de rivieren weten te houden.
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik vond het vet.. we hebben die party opgeblazen sjeik Ampi! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Punt voor jou hahaha ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ha ha ha......
Af en toe hebben we allemaal wel zo'n fout moment :-)
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jammer dat je er tijdens de optocht in berghem niet was misha, stonden we tegenover de eigenaren van de terror container (beter bekend als de schand van berge, zie youtube), ik denk dat ze daar even 10 KW aan muziek op straat hadden gezet! Was een goei fiske!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Waar blijven de foto's?? ![]()