![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gister bij Leeuwarden/Wirdum een verlaagde zwarte Bora met USA style stikkers op het achterraam op de linkerkant(Illest enz enz enz).
Reed tegen een witte BMW X5 wie was dat in de Bora ![]() Volgens mij een V5. Wie was jij????? ![]()
Built NOT Fucking Bought Last edited by GerardMkIIVR6 : 21-03-2011 at 10:21. |
|
|||
|
|||
![]() @ Gerard: ramptoerist, als ben ik ook wel nieuwsgierig
![]()
|
||||
|
||||
![]() He Gerard, ik ken wel een zwarte Bora met van die stickers uit Dokkum. Dat is zover ik weet een TDI. Heeft donker getinte ramen, matzwarte motorkap en amerikaanse lijst met sidemarkers.
Heb een paar keer met hem gesproken bij de wasbox. Of hij hier ook zit weet ik niet. Heeft ie gewonnen dan? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Of hij reed ertegenaan... dan wint niemand
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
weet n iks van die bora maar volgende keer mag je wel ff stoppen als je langs komt te stoer doen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nee niks verkeerds gebeurt ofzo hahaha
Maar ik kwam aanrijden bij Leeuwarden/Wirdum kruispunt Werpsterhoek bij de stoplichten en hij viel meteen op ![]() Laag aan de linkerkant achterraam allemaal stikkers net als de USA gasten. Dus was benieuwd watvoor wielen eronder zaten dus reed ernaast ![]() En hij net als ik vatten dat een beetje op van SPRINT ![]() Dus we gaven beide gas en heeeeeel langzaam trok die bij me vandaan op het laatst. En toen kwamen we aan bij de stoplichten Wirdum,en hij knipperde met zijn remlichten en ik ernaast en beide duimpjes omhoog en raam naar beneden maar kon niet met hem praten want zijn licht ging op groen voor rechtdoor ![]() En daar hbaalden ik van want had graag nog ff gesproken van VW tot VW liefhebber. Dus dacht dat is een auto die is bekend maar blijkt niet zo te zijn. ![]()
|
||||
|
||||
![]() ik denk henri uit dokkum
zaql wel even een foto zoeken |
|
||||
|
||||
![]() Klopt is Henri ben er net achter gekomen op VWForum
![]()
|
||||
|
||||
![]() hoeist met de bora grote schade ? is een tdi met chip geloof ik
|
|
||||
|
||||
![]() Ja hij liep goed.
Schade had ie niet zover ik gezien heb maar was ook donker ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hahaha ja dacht ff bij dee mannen langs ![]() Telefoon zag ik later pas dat die was overgegaan haha radio aan en cruizen he ![]()
|
||||
|
||||
![]() x5 tegen bora is dus racen, geen botsing?
Wat moet je met een x5... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee zeker geen botsing was gewoon beetje sportief optrekken ![]() X5 is van mijn vader. En ik dacht zo bakbeest wil ik ook wel eens inrijden en kijken hoe dat is.
|
||||
|
||||
![]() Ouwe patserbak jonguh.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Weer eens wat anders dan de manta Jonguh
![]()