![]() |
|
|||
|
|||
![]() aangezien de turbo dit jaar nog niet op mijn beemert kom gaat de golf maar weer weg
volkswagen golf 2 type: 1800 (90pk) bouwjaar: 1989 kmstand: 304.000 and counting gewicht: 900 kilo (24 euro belasting per maand) nieuwe banden rondom nieuwe remblokken rondom nieuwe apk (tot 12-08-2012) nieuwe luxe kentekenplaten auto start en loopt prima. opties: trekhaak (geremd 1200 kilo mee te trekken), in hoogte verstelbare stoel, verdere aanpassingen: rondom verlaagd, grijze achterlichten, embleemloze grille, kruiskoplampen + ledring, sportuitlaat, pioneer radio met sony speakers (blijft zitten bij de verkoop) luxe kentekenplaten minpunten: 3 roestplekjes op de deur en 1 opt dak (echt minimaal) stottert iets met doortrekken (zal wel iets kleins zijn), bestuurdersstoel zit een gaatje in. uiteraard zijn er ook wat gebruikerssporen in de loop der tijd prijs gezakt naar 500, bieden mag uiteraard maar k heb liever dat je dat doet als je daadwerkelijk bij de auto staat. liefst bellen: 0623577469 (nummer is van mijn vader aangezien ik zelf op vakantie in italie ben) oja de auto staat in enschede ![]() ![]() Last edited by nsrracer : 26-08-2011 at 21:34. |
|
|||
|
|||
![]() niemand????
prijs gezakt naar 500 euro... |
|
|||
|
|||
![]() verkocht
/close |