![]() |
|
||||
|
||||
![]() Bij deze heb ik nog heel wat onderdelen liggen.
Ik heb geen zin om het allemaal apart te koop te zetten. Dus vandaar dat ik het zo in 1 berg weg geef. Wat er ongeveer bij zit: Golf 1: Luidspreker kapje voor op deurkaarten. koplampen achterlichten luchtfilterbak van een swallowtail! Startmotor (niet getest) zekeringkast. Kachel radiator. Kapje om stuurkolom. Golf 4 Lichtschakelaar achter ruit verwarming schakelaar Richting aanwijzer en ruitenwisser hendel. Comfort module + nog ongeveer 1.5 meter koperen remleiding (nieuw) Dit alles is gratis af te halen in Almelo. Let wel op ik bewaar voor niemand wat, wie het eerst komt mag het meenemen. En je mag niet uitzoeken, gewoon alles meenemen. Want ik wil weer ruimte hebben. ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() is die golf 4 lichtschakelaar met of zonder voorste mistlampen?
als het zonder is kom ik alles wel halen ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik wil graag dat spul voor die Golf I hebben, zou ik het morgen op kunnen komen halen?
|
|
|||
|
|||
![]() ik wil alles hebben,en ik sta al voor je deur....
|
|
|||
|
|||
![]() Ik geloof toch echt dat ik eerder was
![]() |
|
||||
|
||||
![]() dat betwijfel ik dan weer
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Wie eerst komt mag het meenemen stond toch in de tekst?
|
|||
|
|||
![]() Ja klopt, en ik woon heel dichtbij gelukkig
![]() ![]() Is ook een kwestie van wanneer hij kan dus ja. |
|
||||
|
||||
![]() Deze mag gesloten worden, het is inmiddels opgehaald.
Marcski bedankt voor het ophalen ![]()