![]() |
|
||||
|
||||
![]() of als je huisdier ook je vriendin is... maakt me niks uit, post gewoon wat leuke foto's waar je je verder nog mee bezig houd
|
||||
|
||||
![]() Flink op dreef vandaag Tjaap
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() mun vriendin ![]()
|
||||
|
||||
![]() ik verveel me, vluchtgedrag omdat ik eigenlijk hard aan het leren moet zijn
|
||||
|
||||
![]() Dit houdt mij heel erg bezig.
![]() Vandaag weer hele dag aan gewerkt, van 8.15 tot 19.00 uur :S Morgen ochtend nog en dan is het klaar. Is inmiddels al stuk verder uitgebreid dan op deze foto. Maak er morgen nog wel 1tje als het klaar is. wat is het?? Een alarm signaleringsunit, morgen ook een foto van de voorzijde ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() Ik ben erg lui.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Dit is mijn andere 'bezigheid' hier waren we met vakantie
|
||||
|
||||
![]() Quote:
whahaha lol... toch één besteld? gaat zeker een wereld voor je open... ![]()
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() Hahahahahaha
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Kunnen we hier weer sterren uitdelen ? ik geef er 5 Maar dan om die mevrouw met betoverende glimlach en het studentikoze brilletje ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Momenteel ben ik nog op zoek naar een paar van deze guppies, heeft iemand ze zien liggen?
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() inderdaad gert dat brilletje doet het hem
|
||||
|
||||
![]() http://specialrealms.com/VM/
Hij is gewoon erugh leuk (en niet alleen in lord of the rings)
|
|||
|
|||
![]() Mijn andere favo bezigheid
![]() ![]() ![]() ![]() >> verveel me ook nu me auto stuk is, dus tsjah je moet toch wat, dan maar ff in het off topic gedeelte kieke ![]() |
|
||||
|
||||
![]() mooi paard, heb ook een tijd gesprongen maar veel hoger dan op die foto ben ik nooit gekomen.... En aan die foto te zien is dit maar training.. neem aan dat dat paard nog wel een stuk hoger komt
|
|||
|
|||
![]() Ghehe thnx, had geen idee dat tussen de vwrijders ook paardrijders zaten :P
Dit is idd nie echt hoog.. We springen anders veel hoger, was gewoon ff 4 fun ![]() |
|
||||
|
||||
![]() doe het ook al jaren niet meer, maar alles bij elkaar heb ik toch wel een jaar of 7 gereden....
|
|||
|
|||
![]() Oooh zo jah
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Thanx Gert maar krijg ik geen ster???? heb er al 1tje haha LOL (inkoppertje hoor sorry)
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Kijk vijf minuten naar de TV en je komt mannen tegen die wat meer uitstraling hebben ... He dont got a forehead but an eighthead Enige die in Lord of the Rims schitterde ( en dat durf ik te beweren zonder ze gezien te hebben want deel 1 ging na 20 minuten op zwart : Teletubbyland met nepgras ... ) is dit persoon : ![]() En ff voor de criticasters : dis een vent seen from a mens point of view : ![]() |