![]() |
|
||||
|
||||
![]() jongens en meisjes,
Ik heb nogal wat problemen gehad met de aankoop van mn jetta te lezen in dit topic nu is het geval dat de ouwe eigenaar van de jetta (mij erg goed heb geholpen maar nu) herkend word en word aangezien voor "onbetrouwbaar" EN DAT IS NIET HET GEVAL, niemand is in mijn verhaal onbetrouwbaar genoemd en hoop dus ook dat het betreffende persoon niet! ik hoop dat iedereen hier begrip voor heeft, mvg bart Last edited by Waldorf : 18-03-2005 at 10:34. |
|
||||
|
||||
![]() in principe is dit wel allemaal het gevolg van je eigen onzorgvuldigheid.
als je het zelf in eerste instantie beter en op de juiste manier had geregeld, was er helemaal niks aan de hand geweest natuurlijk. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Mee eens!
|
||||
|
||||
![]() hahaha, nou sorry dat ik iedereen zomaar vertouw
|
|
||||
|
||||
![]() wel netjes dat je de zaak hier ff rechtzet! toppertje!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Niet dus, anders had je dat topic niet geopend.......of zie ik dat verkeerd ? Maar tis iig goed afgelopen...
'84 MkII Scirocco 1.8 * project * '86 MkII Scirocco 1.8 automaat * donor * Ford F150 FX4 Super Crew Cab, 5.4 FlexFuel. * woon/werk * Last edited by Mark-O-Polo : 16-03-2005 at 19:44. |
|
||||
|
||||
![]() stift
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik heb hetzelfde gedaan, ook op zondag geruild, bij mij ging het goed maar ja er kan altijd wat tussen komen waardoor het niet gelijk goed gaat, ach je bent eruit en dat is het belangrijkste! Veel plezier met de jetta en hopelijk tot zondag! Gr bien