![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo mannen,
ik bezit een '91 8 klepper met een uitsparing v d antenne in de voorvleugel. Daarop zat een dopje dat dit mooi afsloot. Dit werd gestolen maar de 'tuningzaken' vertelden me dat de leverancier hiervan deze niet meer levert. Iemand die weet waar ik ze online kan vinden? alvast bedankt voor de reactie. Stoffe |
|
|||
|
|||
![]() Nieuw bij de dealer niet meer leverbaar.
Op sloperijen heb je de meeste kans. Ik heb er ook nog wel een liggen, PM me maar bij interesse... |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb dr ook nog wel 1 voor je, info per pb
![]() |
|
||||
|
||||
![]() D'r staat er eentje hier te koop op 't forum, zag hem afgelopen week nog voorbij komen. Volgens mij 'n nieuwe.
|
||||
|
||||
![]()
|
|||
|
|||
![]() prachtig, is precies wat ik zoek.
Inderdaad niet meer verkrijgbaar bij vw, en in aftermarket al moeilijk vindbaar ... PM verzonden. |
|
||||
|
||||
![]() ik heb op de sloop een rubberdopje gevonden wat er gewoon in paste, niks geen kit erbij, gewoon erin gedrukt, mooier als zon alu dopje
|
||||
|
||||
![]() idem hier, gewoon alle golfjes 2, jetta, polo 2 en 2f en dergelijke nazoeken. Er staat er vast wel een op de sloperij die zo'n doppie heeft. Heb m ook gewoon van de sloop gehaald. Kost t je meestal niks, hooguit een euro.
|
|||
|
|||
![]() Heb er ook nog wel liggen
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
koste het een jaar geleden ook nieuw bij de dealer ![]() |