![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hier dan eindelijk mijn beloofde topic over mijn "gezinsauto"
Ik heb hem helemaal standaard gekocht.Het is een 1.6i atlanta sport. Als eerste de trekhaak eraf geslepen.Gezinsauto okee,maar dan welk zonder trekhaak ![]() Motorkap verlengd, vr6 lip onder de bumper, 17" stillauto velgen(zaten eerst 15" bbs onder) ,alles in de kleur meegespoten(was eerst dragon green),daklijsten dezelfde kleur als de velgen gespoten, schroefset gemonteerd, achterembleem en handgreep weggehaald. Ik heb nog een spoiler voor de achterklep liggen,maar nog geen tijd gehad om die pas te maken.Ben sinds kort vader,dus moest aan een gezinsbak. Aangezien ik geen standaard auto wil rijden,moest de golf dus een beetje aangepakt worden. Hier een paar foto`s: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() kleur afhankelijk van de lichtinval: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() O ja,die emblemen op de zijlijsten zijn s-line emblemen.... ![]() Op de foto`s zit de schroefset er nog niet onder. Zal straks wel eens een paar foto`s plaatsen. Groeten pascal |
|
||||
|
||||
![]() ziet er heel goed uit... mooie kleur
|
|||
|
|||
![]() Hier nog een foto van de strakke achterklep
![]() ![]() ![]() Inmiddels staat hij nog iets wat lager. Mijn dochter kan geen nierstenen krijgen,want de auto stuitert goed. ![]() De ramen worden ook nog getint rondom 50%. Was eerst de planning dat hij helemaal uit elkaar was,maar diegene die de ramen zou tinten,lag met een hernia op bed ![]() groeten |
|
|||
|
|||
![]() leuk kleurtje , en ziet er goed uit
|
|
|||
|
|||
![]() naaaiez Een auto die je niet dikwijls tegenkomt in veranderde toestand en dan nog wel op lekkere manier. Ik heb lang gezocht achter eentje maar uiteindelijk passat 35i gekocht
![]() Welke kleur is dit?
|
||||
|
||||
![]() erg nette wagen heb je daar, mooi kleurtje
![]() alleen ik vraag me wel af wat er zal gebeuren als je een keer met de VR6-lip ergens overheen schuurt, blijft dan de lak wel zitten? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gave bak man, waar heb je die laten spuiten
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Het is in ieder geval door een echte vakman gedaan ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik heb al een stoep geraakt.Er zit een flexibele toevoeging in de grondlak en in de blanke lak.Er zit wel een kras op,maar de lak zit er nog steeds op. Wij hebben zelfs al een keer stickers gespoten en die rollen we zo op als de klant ze komt halen.Geen barstje te zien. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Hij kleurt groen/blauw naar paars en er zit ook nog aubergine en oranje/goud in.Hij is niet egaal die kleur,maar met spikkels.Als je goed in de lak kijkt met de zon erop,zie je dat het allemaal losse glitters zijn.Schijnt de zon niet,is hij gewoon zwart. Ik weet zeker dat ik de enige ben met deze kleur. Ik heb namelijk zelf wat dingen door elkaar gegooid die eigenlijk niet door elkaar konden volgens de leverancier. Er rijd nog wel een scooter rond in dezelfde kleur.Eerst effe testen op een scooter voor ik mijn auto weer helemaal over kon doen,want daar zou ik niet vrolijk van worden ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Knappe variant en een hele mooie kleur.
![]() En door een vakman gespoten ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Het is echt een super mooie kleur, toppie
![]()
|
|||
|
|||
![]() Hey lang geleden.In ieder geval bedankt voor alle reacties.
Inmiddels weer wat veranderd aan de golf. Achterlichten en knipperlichten voor getint.Over het getinte ook nog een laag van die troep die de kleur bepaald,dus als het zonnetje op de achterlichten schijnt,zijn ze dezelfde kleur als de auto ![]() En de ramen zijn ook rondom op de voorruit na 50% getint. Ook heb ik een mooi sierstuk op de uitlaat gelast. Nu nog een keer de spoiler pasmaken en spuiten,misschien word het dan ooit nog eens wat ![]() groeten pascal ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dit gebeurd er dan ![]() ![]() Hij heeft al heel wat te voorduren gehad, maar nu is het echt tijd voor een nieuwe. Niet voor de lak, want die zit er nog prima op. Rechterlip is ook al gescheurd, zit een scheur in van een cm of 20. ![]() Heeft net geen 3 jaar gehaald ![]() Ik heb inmiddels ook andere velgen. Borbet A 7.5 voor met 195/45/16 en 9 achter met 205/40/16 Falken ziex-912. ![]() Die schade is inmiddels weer gemaakt. Ze zaten er net een paar weken onder toen mijn vrouw even boodschappen ging doen. ![]() Het hart is grijs halfglans met een vlak deksel met borbet inschrift. Ook andere koplampen. Deze: ![]() ,maar dan zonder angle eyes... Zal binnenkort weer eens foto`s plaatsen, als ie weer eens gewassen is. ![]() groeten Last edited by pravia : 02-02-2011 at 23:18. |
|
|||
|
|||
![]() kijk zo zie je maar. ook een golf 3 variant kan best wat worden.
erg mooi en strak je bent goed bezig |
|
|||
|
|||
![]() Mooie kleur.. ben daar wel jaloers op.
|
|
|||
|
|||
![]() Heb trouwens nog wat foto`s gevonden op de computer.
![]() Hier zie je ook de kleur best goed. Hier nog 2 zoals de golf op dit moment erbij staat, maar dan op de foto zonder gescheurde lip ![]() ![]() ![]() Misschien morgen weleens een goeie poetsbeurd geven en van het weekend een paar piccas schieten.. groeten |
|
||||
|
||||
![]() Mooie variant, v.w.b de onderlip, is een vento onderlip die hier te koop aangeboden wordt niet iets?
|
|
|||
|
|||
![]() Complete onderlip voor vr6 kost 23€ ex btw. (€11,50 per kant)
Ga ik geen 2e hands voor kopen. Deze heeft het ook bijna 3 jaar volgehouden. Een konijn en een suikerbiet zijn hem fataal geworden. Zonder dat kon hij nog jaren mee ![]() Poetsenn is vandaag niets meer geworden en van het weekend heb ik het druk. Binnenkort meer foto`s. Groeten Pascal |
|
||||
|
||||
![]() Pascal, heb je die dakrails gespoten of zaten die er al zo op?
Een very nice ride trouwens ![]()