![]() |
|
||||
|
||||
![]() hier nog foto.s [IMG]
![]() [/IMG] img]http://www.volksforum.com/albums/files/2/6/6/4/5/92168671_2-mooie-golf-2-te-koop.jpg[/img] Last edited by golfman : 06-07-2011 at 13:59. Reason: foto.s |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Misschien even de advertentieregels doorlezen. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() mac sorry maar kan de link niet vinden voor de foto .s...golfman
|
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() [IMG]
![]() [/IMG] [IMG] ![]() [/IMG] [IMG] ![]() hoi jongens verkoop mijn golf turbodiesel intercooler 3 deurs motor werd pas gereviseert auto pas opgespoten kleur zwart V-MAXX verlagingset mooie golf 3 intereur speciaal koplampen plus speciaal intercooler set met samco slangen nieuwe radiocd speler met 540 watt speakers speciaal ruitensproeirs de auto ziet er heel goed uit prijs 3300 euro .... : ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ZO BIJVOORBEELD:
Hallo ik verkoop mijn golf turbodiesel intercooler (bouwjaar, kmstand?) 3 deurs motor pas gereviseerd (hoe lang geleden in tijd/km?) auto pas opgespoten kleur zwart V-MAXX verlagingset (schroef??) golf 3 interieur speciale koplampen plus speciaal intercooler set met samco slangen nieuwe radiocd speler met 540 watt speakers speciale ruitensproeiers de auto is in zeer nette staat prijs 3300 euro .... : te bezichtigen in omgeving???? (Een aantal duidelijke foto's van de voorkant, zijkant, achterkant) ![]() |
|
||||
|
||||
![]() bugs zal de deze weekend de foto.s trekken van de auto van binnen een buiten plus motorruimte motor werd gereviseerd op 287000 duizendkilometer heeft nu 294000 duizendkilometer er op zitten ..reden rijd niet veel meer ga op mijn werk auto van bedrijf .. golfman
|