![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() als je geen ruimte meer hebt voor `n benzinetank gaat dat tegenvallen tjaap
![]() wat zijn dit trouwens? 2x 16V op carbs? pfff
|
||||
|
||||
![]() tjaap???
nee, zijn 2 motorfiets-blokkies, weet geen specs, vond alleen dit plaatje... |
|
||||
|
||||
![]() ![]() leuk spul ![]()
|
||||
|
||||
![]() http://www.mymegabusa.com/Video/Megavideo.htm
bekijk dit maar eens..wil ook wel van de plek, kitcar met hayabusa motor.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() zeker snel ding volgens mij......
|
||||
|
||||
![]() Suzuki Swift 4x4 met Hayabusa motor 200pk
voor de autocross.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Damn ja, die kwam idd ook voorbij in Top Gear. In vergelijking tot andere sportwagens koop je eigenlijk niet al te duur een heel erg snel apparaat, en zeer apart ![]()
|
||||
|
||||
![]() heb in engeland een keer een mini met een boesie blok erin gezien....ding trok op de achterwielen....weet alleen nog dat dat ding in 2 punt zoveel naar de 100 ging
|
||||
|
||||
![]() Mijn oom heeft een kitcar met fireblade-blok...
![]() Is nu bezig met een van 350 kg, en een ik meen suzuki-blok(zoekzoekie, hoe je het ook schrijft) 180 pk meen ik... ![]() ![]() edit: http://www.seven-nl.tk ![]() edit: Kawasaki ZX12R (Ninja) met standaard 178 pk.
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 Last edited by Tommy : 26-02-2005 at 16:35. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Is een bedrijf in engeland die dat soort swaps doet. Ze hebben er ook eentje gemaakt met twee boesa turbo blokken erin! Radiateuren / intercoolers zitten in de plaats van de achter zijruitjes ![]() Ben alleen even de naam van het bedrijf vergeten....
|
||||
|
||||
![]() hoe hebben ze dat in hemels naam aangedreven ik zie op de bovenste foto echt nix hoor
???????????? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik zou me ook beledigd voelen..... :frown: De rest ziet er spectaculair uit! Gaat als een kanarie maar ik denk niet dat je vrolijk wordt als je in die bovenste zit met +200 km/u..... ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Mooi ubere kart zeg!
|
|||
|
|||
![]() Op Budel reedt er altijd een bukkietje met een CBR1000 blok rond.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Gevonden! Ik kan alleen de two-engined swap nergens vinden... Die Ultima is ook erg cool! Erg jammer dat je hem niet kan invoeren :frown: Klikkerdeklik
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Z-cars ja! 1 van hun monteurs heeft een Smart for-2 cabrio (??weet ik veel hoe zo'n hok officieel heet, de kleinste iig) met een ZZR1100 blok geloof ik, boesa paste niet, die zou namelijk uitsteken..... En die 2 engine, was dat niet de Tiger? Ken hem wel, maar kan hem ook ff niet vinden zo.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
De Tiger? Zegt mij niks. Ik heb ooit in een of ander engels blad een artikel gelezen over een mini met twee turbo boesa motoren.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() Very nice indeed ! ![]()
'84 MkII Scirocco 1.8 * project * '86 MkII Scirocco 1.8 automaat * donor * Ford F150 FX4 Super Crew Cab, 5.4 FlexFuel. * woon/werk * Last edited by Mark-O-Polo : 01-03-2005 at 14:44. |