![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik ben voor mijn 75'er golf 1 op zoek naar een setje 16 inch velgen met banden.
Het mogen opknap velgen zijn maar perfecte zijn ook oké. Wat ik zoek is ongeveer dit: Ronal Aero BBS RS/RM Porsche teledial Smidth TH Line Of iets anders oldskool wat me aan staat. Hoogst op mijn verlanglijstje zijn de RS'en of de Teledials! Als er adapters bij zitten zou ook wel fijn zijn. Met of zonder banden geen probleem. Als ze met banden zijn dan nog wel in redelijk tot goede staat en niet van die lawaaibanden. Het merk band maakt me niet zo veel uit als ie maar comfortabel is ![]() Voorwaarde is wel 16inch dus ook niet wat anders aan bieden. Lichte krassen of afbladerende lak geen probleem.
Tweede swallowtail van 74 in de resto Mijn 74er slapend project Oud 75er swallowtail project Cnc Frezen, custom made onderdelen ik maak het terecht voor je. Pm me voor meer info Last edited by bprijs : 09-05-2011 at 20:17. |
|
||||
|
||||
![]() heb mijn setje ook nog te koop!
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=73573
|
||||
|
||||
![]() Mooi setje Rick maar ik wil niet meer uitgeven dan 1200 euro.
Vind de prijzen van RS'en een beetje over de top. Daarom dat ik er ook bij heb gezet dat er wel wat aan mag mankeren ![]()
|
|||
|
|||
![]() C2's ook goed ?
6J rondom mooie maat voor een Mk1
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik zeg nog niet direct nee maar wil nog even afwachten. Wel zou ik alvast wat meer info willen. Naaf kapjes ook van alu, zijn ze gepolijst, zitten er banden bij en adapters? Groet Branko
|
|||
|
|||
![]() Zijn verdicht en naafkapjes gepolijst.
Adapters erbij van H&R 25 & 30mm zo uit mijn hoofd. Geen banden. Velgen zouden voor het mooi de laatste stap nog een keer over moeten doen.
|
|||
|
|||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Das een leuk setje voor de prijs. Dat is nu net wat ik zoek. Maar ik neem aan dat ik dan eerst 600km moet rijden. Als iemand een mail adres van die persoon heeft? Die persoon woont toevallig niet in Nederland? Ik wil wel contact met hem wie weet kan ik wat regelen met vervoer.
|
||||
|
||||
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
even een account aanmaken en dan pm-en! ![]() zijn namelijk de oude wielen van mij, die had hij ook van mij gekocht destijds! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Sorry niet helemaal mijn smaak, ze moeten voor mij iets meer bling bling hebben maar ook tegelijkertijd oldskool.
|
||||
|
||||
![]() Porsche C2's hoogglans verdicht een optie?
|
|
|||
|
|||
![]() ik heb nog een breedset liggen, 8 en 9J.
brock b1. zijn wel opknappers. dit idee. ![]() laat maar horen bij intresse.
KOFFIE!!! ![]() ![]() ------------------------------------------- -Golf MKIII '94 2.8 VR6... org NL AUT. ![]() -Golf MKIII '95 2.8 VR6... ![]() -Golf MKIII '95 2.8 VR6... 4-deurs AUT. -Golf MKIII '95 1.8 lowrider... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Setje Borbet A in 16x7.5 rondom ?
|
||||
|
||||
![]() Bedankt voor jullie aanbod allemaal, maar heb nog steeds niet iets gezien wat me echt aanstaat.
|
||||
|
||||
![]() zou voor de velgen van knedel gaan
|
||||
|
||||
![]() Binnenkort komen mijn 15 inchjes vrij
BBS RS imi velgen. Het is wel een inchmaat kleiner, maar volgens mij wel wat je zoekt Liggen 195-50-15 banden op met rondom 6,5 mm profiel van Autoguard. Prijs zal rond de 400 euro zijn. Foto: ![]()
|
||||
|
||||
![]() @Richard: Niet dat ik tegen ben op imitaties maar als ik dat zou doen dan koop ik wel nieuwe lenso bsx velgen en dan 16 inch want dat is de maat wat ik zoek.
Heb er zelfs al wel aan gedacht maar ja als ik 400 euro meer uitgeef heb ik originele bbs rs velgen. En dan kan ik mocht er een keer een rand beschadigen ook zo de rand vervangen. @Ddrag: Die velgen van knedel zijn idd super en ik zou ze ook zo kopen als ze wat kleiner waren. Maar om nou weer van alles te moeten aanpassen of er nog bij kopen heb ik niet zo'n zin in. Wat ook wel een nadeel is, is dat de velgen 9j breed zijn en als je dan zonder stuurbekrachtiging rijd is dat behoorlijk werken ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lol waarschijnlijk moet je de @'s effe omdraaien maar ik snap je punt
![]()
|
|||
|
|||
![]() 3delige borbet A, ze zijn 7,5x16". Centers zijn klaar om gelakt te worden.
![]() opgemaakt: ![]() |