![]() |
|
||||
|
||||
![]() Op tdiclub.nl zag ik dat quotes 'plat' gemaakt worden met zo'n schuifbalkje. Ik erger me wel eens aan het aantal scroll bewegingen dat ik moet maken door goedbedoelende, qoutende mede VF'ers. Is dit een idee??
|
||||
|
||||
![]() Probleem daarmee is dat je bij het scrollen in 't scherm bij die quotes blijft hangen tot je daar weer doorheen gescrolled bent.
Valt toch wel mee hoe vol de pagina's staan hier? We kunnen beter het onnodig quoten van pagina's foto's met daaronder één woordje of één icoontje tegen proberen te gaan. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ja, foto's quoten gaarne onmogelijk maken, vooral die sjaken die halve fototopics quoten!
En Breadfan, als je je muis links of rechts naast dat vak houd, dan scroll je er gewoon voorbij ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik vind het ook altijd wel meevallen, en zo'n scrollvenstertje komt de leesbaarheid niet ten goede..
foto's quoten moet imho ook kunnen, ik vind het persoonlijk juist irritant als hij er linkjes van maakt. Als mensen hele fotoposts quoten kan je op het rode driehoekje klikken, dan krijgen de mods een notificatie dat ze het aan moeten passen. |
|
||||
|
||||
![]() Wat is er irritant aan die linkjes dan? Die foto's heb je dan toch al een keer gezien. En als je het echt niet meer weet, klik je een linkje aan.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Misschien geen gek idee: Een 'Like' button maken zoals bij Facebook. Dan kunnen die mensen die er alleen maar ' ![]() Ik weet alleen niet of dit mogelijk is op een forum?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Like. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Quote: