![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() Hoe komt dat
![]()
__________________
Laat me met roest! |
#2
|
||||
|
||||
![]() Misschien kortsluiting in je schakelaar?
Lijkt me de enige manier dat deze twee tegelijk bediend worden toch?
__________________
Oldtimer MKII diesel aan het opknappen. ![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]() Heb hetzelfde gehad, Je moet de hele stuur schakelaar hiervoor uit elkaar halen. Daar zit een klein zwart pinnetje, waar de hendel als het ware op rust. En deze is dan versleten en of afgebroken. En dus maakt hij constant contact in de stuur schakelaar.
Heb het toen opgelost. D.m.v een stuk plastic met loctite er tussen te plakken. Zodat de hendel weer van de contacten los komt. En alleen contact maakt als jij aan de hendel trekt. Heb er jammer genoeg geen foto's van ![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]() Het kan ook zijn dat bij je zekering kast vocht is gekomen en het relais gecondenseerd is.
Succes |
#5
|
||||
|
||||
![]() Quote:
jep heb ik ook gehad ,dit was toen ook het probleen . ![]()
__________________
op de laptop daan1974 ![]() vw mk2 1.8 8v gu weber replacement 86, origneel nl ![]() touran 2007 tdi |
#6
|
|||
|
|||
![]() Ik zou idd eerst het relais eens bekijken. En zekeringkast kan ook.
|
#7
|
||||
|
||||
![]() Zoals al gepost, ben ik technisch beetje een doetje. Hoe kan ik het beste de stuurschakelaar loshalen? Dit is toch waar we het over hebben? http://fotos.marktplaats.com/kopen/...6x6tIxDuQ==.jpg
Nogmaals dank voor de reacties!
__________________
Laat me met roest! |
#8
|
|||
|
|||
![]() jep, dat is je stuurschakelaar
![]() ![]() ![]() ![]() |
#9
|
|||
|
|||
![]() Stuurhendels vervangen:
- Accupool los/goeie zekeringen eruit halen; - Stuur exact recht zetten of de stand markeren, en niet op stuurslot zetten; - Claxon loshalen en plaat verwijderen; - Moer stuur losdraaien (dop 24 denk ik, stuur zelf niet verdraaien/vastzetten - ik kreeg hem zo los); - Stuur afnemen; - Kapjes onder en boven stuur verwijderen; - Boutjes van de hendels losdraaien; - Hendels uit elkaar en uit de multistekkers trekken; - Alles in omgekeerde volgorde terugzetten, let op dat je je bij het vastdraaien niet op het stuur zelf gaat afzetten, anders komt hij scheef te staan. Moet met 40 Nm vast dacht ik. ![]() |