![]() |
|
|||
|
|||
![]() ze hebben me golf kort geduwt, en voor de verzekering gaat die economisch total loss.
nu ben ik dus opzoek naar iemand die deze schade voor een mooi bedrag kan fixen. (aangezien de verzekering toch niet het hele bedrag uitkeert) dit is de schade: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() (sorry als t in t verkeerde topic staat)
KOFFIE!!! ![]() ![]() ------------------------------------------- -Golf MKIII '94 2.8 VR6... org NL AUT. ![]() -Golf MKIII '95 2.8 VR6... ![]() -Golf MKIII '95 2.8 VR6... 4-deurs AUT. -Golf MKIII '95 1.8 lowrider... ![]() |
|
|||
|
|||
![]() niemand?
heb er eigenlijk wel haast mee, zit zonder auto :S
KOFFIE!!! ![]() ![]() ------------------------------------------- -Golf MKIII '94 2.8 VR6... org NL AUT. ![]() -Golf MKIII '95 2.8 VR6... ![]() -Golf MKIII '95 2.8 VR6... 4-deurs AUT. -Golf MKIII '95 1.8 lowrider... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ander kleppie en bumpertje erop en de ergste schade is alweer weg. Misschien moet je ff foto's maken met de klep open, zodat de schade aan het achterpaneel goed te zien is.
Ik heb overigens nog een setje "GT" achterlichten liggen (zwart-rood).
|
||||
|
||||
![]() Ik verwacht dat ik het wel kan maken maar ik ben eigenlijk wel nieuwschierig naar je achterpaneel.. Zit de slot plaat ver in elkaar?
Maargoed alles is te maken dus je kan me altijd een pm sturen oid..