![]() |
|
|||
|
|||
![]() VW Golf II te koop aangeboden wegens aankoop van een VW Bora.
Ik heb deze Golf II in 2008 gekocht en altijd goed onderhouden. Altijd met veel plezier in gereden, en heeft me nooit laten staan. Rijdt, stuurt en remt prima! Natuurlijk wel gebruikerssporen aanwezig maar de auto is ook al bijna 20 jaar oud. Algemeen Merk: Volkswagen Type: Golf 2 Kleur: Rood Carroserie: 3deurs Bouwjaar: 02-01-1992 APK vervaldatum: 23-04-2012 KM stand: 229.300 Motor Motor: 1.6 - 51KW - 72PK Motorcode: PN carburateur Motorinhoud: 1595cc Brandstof: Benzine Transmissie: Handgeschakeld Versnellingen: 5 bak Recent onderhoud 2011: - 2kops uitgelijnd - Nieuwe accu - Remschijven en blokken voorzijde vervangen - Binnenste aandrijfashoes vervangen - V-snaar vervangen 2010: - Wiellagers voor vervangen - Radiateur + KVS vervangen - Gaskleppotentiemeter vervangen (bekende kwaal van het PN blok, is dus opgelost!) - Midden en einddemper vervangen Extra's - Startonderbreker - Toerenteller - Schuifdak origineel (lekt niet!) - Pioneer autoradio (andere dan op de foto), JVC speakers in deurbakken, Pioneer speakers in hoedenplank - FK AK schroefset, niet superstug! (gekocht op 12-05-2010 bij SKG, bon aanwezig) - Brock B5 14" 7J en 8J met Dunlop SP9000 banden (ruim profiel) - Compleet met boekjes en rekeningen Minpunten - Lak is verkleurd - Wat roestpuntjes op de achterklep, onderkant deuren, onder de voorruit linkerzijde - Klein barstje in koplamp (originele koplampen aanwezig) Vraagprijs Mijn vraagprijs is € 750,- De auto staat in omgeving Zevenaar (Arnhem) Voor meer info, PB! Foto's Last edited by Simple : 13-06-2011 at 19:57. |
|
|||
|
|||
![]() Up
|
|
|||
|
|||
![]() Up
|