![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik zal me ook eens netjes voorstellen hier op het gezellige forum.
Ik ben dus Christian en kom uit Vught en ben werkzaam als instelateur van Profesionele audio en video en verlichting. In mijn vrije tijd ben ik graag bezig met auto's en mijn dochterje van bijna 3. De reden dat ik me hier heb aangemeld is om weer terug te komen in de VW scene. Heb al twee VW's gehad een Polo 86C GT en een Vento en momenteel rijd mijn vrouw in een VW Polo 9n2 in Tossablauw. Ik zelf rij op het moment in een Opel Astra maar wil weer graag terug naar de VW's van wegen de Oem+ style die mee zeer aanspreekt en die kennen ze niet zo bij Opel. Het is een astra G die ik voorzien heb van een coupe voorbumper en sideskirts en opc spiegels, verlaagd met een Vmaxx schroefset en 17 inch shaper Champ velgen. Zal van de week wat foto's plaatsen als jullie benieuwd zijn. Dus ben nu opzoek naar een Golf III of IV of een Vento die staat boven aan m'n lijstje. Dus nu tips en ideen op doen. Dit was het even voor nu als er vragen zijn stel ze gerust. Groeten Christian |
|
||||
|
||||
![]() welkom.
|
||||
|
||||
![]() Welkom en hou ons op de hoogte van wat je mocht tegenkomen wat betreft een VAG wagen i.p.v de Astra
![]() ![]() |