![]() |
|
|||
|
|||
![]() hallo ik ben eric uit emmercompascuum word nu wel eens tijd om me ook eens voortestellen dacht ik zo na al een paar jaar hier op het forum te neuzen
hier even wat foto,s van mn wagen park golf1 gti vanaf 2004 in mijn bezit en grotendeels aangepakt ![]() ![]() jetta1 daily ex van sponzer ![]() ![]() ![]() golf4 tdi daily van de vrouw ![]() zal binnen kort even wat nieuwe foto,s schieten als het fucking weer beter is haha ps ik heb ook golf1 en jetta1 onderdelen te koop staan wel in het verkoop topic dat was het eerst ff grtn ![]() |
|
|||
|
|||
![]() welkom!
|
|
||||
|
||||
![]() welkom! nette 1
![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
![]() Welkom! dikke mk1
![]() |
|
||||
|
||||
![]() dat zijn best wel veel bandjes..
|
|||
|
|||
![]() Quote:
hoi ja die kar was 8meter haha dikke tdi power dr voor ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Moi Eric, aal goud ?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
moi jazekers kerel grtn uut compas |
|
||||
|
||||
![]() Ik zou welkom zeggen maar je bent al langer als mij op de forum
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() bedankt mensen voor de reactie,s
|
|
||||
|
||||
![]() Moi eevm, welkom hier. Schitterende type 1, en bekende Jetta
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ja moi hij komt uut ommelanderwieke van arjan lutjeboer gekocht ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Kiek, nou hebk die vondn
![]() Wat een ander velgje al niet kan doen op n auto he! Ziet er veel belovend uit die Jetta ![]() Straks op zn pens en kiek hom goan! Hier nog een fotootje van vroegah... ![]() ![]() Groet en tjeu Last edited by Sponze® : 14-05-2010 at 15:51. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
haha moi arjan mooie foto,s ja toun glom hai nog mooi bie de rdw in grunn zekers?? ik goa hom nog eem een keer polijsten en dan hier en doar wat bie spoitn ![]() ![]() ![]() grtn moar weer en tot morgn |
|
||||
|
||||
![]() He Derkie,
Welkom dan mor eemn !! Wagenpark is dik voor mekaar zo !! Zal je binnenkort nog even voorzien van een druppie marsrood voor die lijsten en die Jetta. Groetn uut Knoal
|
|||
|
|||
![]() Quote:
haha slaiffie bedank kerel jaja heb dr nou ook een jetta mk1 16v bie (ook van arjan) die gait uit mekoar ain disse doagn blok zo goed als verkocht heb dr nog eem met arjan over had doe most aan moakn met die street machine want wie mottn ja noar assen dit joar grtn uut compas city |
|
||||
|
||||
![]() welkom mooi wagenpark
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zo is dat, zeist drei joar leedn al dast dr zolst weezn met de rooie hoane. Misschien hast wel n rooie hoane bie die, moar dei bedoul ik den nait ![]() ![]() En Erwin mag ook wel vort mokn mit de Pirelli ![]() (Loat mie mie nou moar weer stil hoaln, want Jennie's LS stait dr ook nog te vergoan... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hahaha, joa...kwol net zegn !!! Wie dudn ons best mor ik beloof niks meer.....
![]()
|
||||
|
||||
![]() Type 1 is een plaatje.
Jetta is dus ook in goede handen terecht egkomen. |