![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zeer mooie golf gevonden op mp
![]() zal denk ik ook wel een paar centen kosten, maar zal ook wel snel weg zijn! http://link.marktplaats.nl/455280512
|
||||
|
||||
![]() Staat al verdomd lang op marktplaats voor een auto die wel snel weg zal zijn
![]()
|
||||
|
||||
![]() ah gewoon een nieuwe advertentie dus
![]() ik had hem nog niet eerder gezien. Maar hij is er niet minder mooi om ![]()
|
||||
|
||||
![]() Wat voor prijs stond er eerst bij dan ?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
vlgs mij 5950 ex de bbs velgen |
|
|||
|
|||
![]() 5950 zonder bbs
|
|||
|
|||
![]() haha je ben me net voor
|
||||
|
||||
![]() Wow..wel heel netjes en vrij uniek! is dat bedrag ook wel waard zo te zien
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nou moet je eens foto's vragen van dichtbij, dan heb je liever dat ie al een keer gerestaureerd is hoor ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Guus, haden we deze niet gespot op de meeting in Oss?
|
||||
|
||||
![]() ok, maar op de foto's is wel een hele mooie wagen. Maar idd je moet hem
van dichtbij bekijken zullen vast wel een paar plekjes aan zitten. Staat daarom waarschijnlijk ook al wat langer te koop ![]()
|
|||
|
|||
![]() De Golf was inderdaad ook in Oss en heeft daar ook een prijs gewonnen (Top 10 VW)
Ik heb liever een orginele Golf1 met een kleine beschadiging dan een gerestaureerde die rondom dichtgelast en geplamuurd is. Als iemand twijfeld aan de kwaliteit van deze Swallow stel ik voor om hem een door de Volksforum keurmeesters ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Snap niet echt steeds de discussie over deze Swallowtail....succes met de verkoop Pascal!
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb hem ook in het echt mogen aanschouwen.
Het is een super mooie nog originele auto. Snap eigenlijk ook niet waarom hij nog nooit verkocht is. Ik wou dat ik iets leuks had om in te ruilen Pascal ![]() Maar wil mijn eigen 2 swallows ook niet missen.
|
||||
|
||||
![]() Het is een hele mooie golf, tijd geleden van dichtbij gezien en gereden.
Alleen wat lak/gebruikers plekjes, maar Ik had niks te klagen voor zijn leeftijd. Het is dat mijn franse bolide nog niet verkocht is.
|
||||
|
||||
![]() Mooi en de juiste kleur voor een golf 1 vind ik
Mvg |
|
|||
|
|||
![]() He Chris,
We zullen zien wie er tegenwoordig nog echt geld in de knip heeft. En als ik m niet verkoop is dat ook geen probleem, dan knal ik er gewoon een 20VT in ![]() Nee ik loop te ouwehoeren, maar wel een top combinatie die Swallow van jou nu! He Branko, Hoe is het met de 74er? ik zag hem nog staan op de Mid-winter meeting maar jou zag ik nergens. He wat jammer nou dat je nog niet van jou Swallow's af wil anders wou ik wel om en om ruilen ![]() He Rico, Leef je nog? Dus je heb de C2 nog, ik ben wel voor mijn vriendin op zoek naar een auto maar de kofferruimte van een C2 vind ik zo klein. Als je hem verkoop ben nog altijd welkom voor een 2e bezichtiging/proefrit. Hoi Sjaak, In het echt is de kleur nog mooier als op de foto's |
|
||||
|
||||
![]() wat voor kleurcode is dit eigenlijk?
|
||||
|
||||
![]() Leuke swallow, prijs is niet zo gek, zoek maar eens een goede. Kan niet wachten tot ik de mijne heb.
|
|
|||
|
|||
![]() Heb de wagen ook eens mogen aanschouwen en volgens mij is het een nette auto. En ik heb ook liever een originele dan een (matig) gerestaureerde.
Moet toch te verkopen zijn. |