![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo,
Ik ben opzoek naar een 1,9 TDI uit een golf drie, het liefst de 110pk versei. Om in te bouwen in m'n jetta. Blok moet compleet zijn met bak en electronica. KM stand liefst onder de 2 ton. Heb hier nog een golf 2 staan die in onderdelen weg kan dus misschien kunnen we iets ruilen. Alvast bedankt, Martijn van Heerde
|
||||
|
||||
![]() Zoals ik vaker de tip heb gegeven is het beter (vind ik) om een complete donor auto te zoeken. Je kunt er een proefrit mee maken en kijken of die verder goed loopt, dit kun je met een los blok niet controleren. Ook heb je met een complete donor auto alles wat je eventueel nodig hebt om hem goed lopend te krijgen.
*edit* tevens kun je allerlei onderdelen van de donorauto los verkopen om de kosten te drukken. |
|
|||
|
|||
![]() pb
|
|
||||
|
||||
![]() ik heb hier ook nog wel een staan
mist dynamo loopt goed 1,9 tdi 90 pk auto mag kompleet weg doe maar een bod regio groningen
|
||||
|
||||
![]() Een golf 3 tdi motor met minder dan twee ton
![]() Ik denk dat je dat niet gaat lukken want die zijn wel heel zeldzaam. Heb voor mijn project toen ook naar een golf 3 tdi motor gezocht, maar wat leken op auto's met minder dan 2 ton waren gewoon terug gedraaide hokken. Heb zelf met geluk een golf 4 tdi motor (AGR) gevonden met 120dkm. Maar de meeste golf 4 tdi motoren hebben ook al meer dan twee ton gedraaid. En als ze het niet hebben moet je diep in de buidel tasten. Mocht je interesse hebben kun je die van mij ook over nemen omdat ik een pompverstuiver er in wil gaan bouwen in de toekomst. Die van mij heeft nu ongeveer 125dkm gelopen en is nog in nieuwstaat. Je krijgt alles er dan bij om hem draaiende te maken. Kabelboom, computer zonder startblokkering, versnellingsbak, elektronisch gaspedaal, enz enz. Alleen de stuurbekrachtigingspomp en aircopomp zit er niet bij. Je zou mijn thread eens kunnen doorlezen dan kun je de motor ook zien. Als je interesse hebt moet je me maar een pm sturen. In ieder geval succes met zoeken.