![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hoi
Ik heb een ratje[78 derby] gekocht en nu zoek ik wat stickers om op het zijraam te plakken . Moet wel verwant zijn aan vw of motoronderdelen,olie e.d. Tevens stickertjes gevraagd van de bekende vw bladen . Heb je wat te liggen en het is niet te duur [liefst gratis] moet natuurlijk wel low budget blijven Dan hou ik me warm aanbevolen groetjes Marco |
|
||||
|
||||
![]() als je het marco nou niet gunt maar mij wel ?!?! dan ken je ze naar mij oip sturen
![]() ![]() thanks ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Dat is prima Jasper maar helaas ben ik nooit niet zo gek op flippo,s geweest ,als ik dubbele heb dan laat ik wel wat horen
|
|
||||
|
||||
![]() Gert heeft nog tig coop stickers geloof ik, das ook leuk
|
|
||||
|
||||
![]() Gert heeft zelfs nog Derby ruiten volgeplakt met stickers liggen..
|
||||
|
||||
![]() bij sanspeed hebben ze ook veel verschillende stickers (zie hun rat-look golf)
www.sanspeed.nl greetz |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Klopt En die stickersmoet ik er nog steeds een keer heelhuids af zien te halen . Dus mocht er iemand een idee hebben hoe of wat . Ontopic : doet eens een foto van de Derby ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ga dit weekend wel een fotootje maken
|
|
||||
|
||||
![]() ik ken iemand die erzamelde vroeger sticker .. maar die L** wil ze niet verkopen.
maar op rommelmarkten zie je veel van dat soort ongein ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik heb nog een RF sticker liggen, niet echt rat maar goed.. ook nog een K&N sticker, als je ze wilt hebben zeg het maar...