![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() Zoals de titel luidt is er iemand bekend met het lasapparaat free-weld multimig180, is het wat?
ben op zoek naar een mig/mag lasapparaat en deze kwamen de specificaties wel goed uit volgens mij. linkje naar mp: klik hier
__________________
![]() |
#2
|
|||
|
|||
![]() ken het apperaat niet, maar ziet er inderdaad goed uit
![]() ![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]() Ik zou dan toch voor de cebora 155 kiezen aangezien die 745 inclusief gasfles e.d is.
Dan ben je ietsje meer kwijt maar dan heb je wel een stukje kwaliteits gereedschap.
__________________
MK 1 gti 83 (project) |
#4
|
||||
|
||||
![]() De cebora 155 is alleen niet uit te breiden naar Tig.
__________________
Oliecrisis....?? Gelukkig rijden onze auto's op accijns! ------------------------------------------- Weber Society Drenthe ® |
#5
|
||||
|
||||
![]() Het is misschien ook een beetje te mooi om waar te zijn als je voor dat geld een goeie 3 in 1 machine hebt, staat ook niks bij of ie DC tig last, wat toch wel beter is geloof ik. Ben bang van niet dus. Ik heb zelf een Cebora 2235/T en las regelmatig met een Cebora 165, maar dat zijn voor hun geld wel erg fijne machines. Ik prefereer de 165 boven de 155 omdat van de 165 de toorts afneembaar is en de bevestiging ook beter is, maar all at a price natuurlijk
![]()
__________________
"Surfin' down the avalanche!"
Audi A4 Avant 2.0 20V 2005
VW Lupo 1.4 16V BSO racer
|
#6
|
||||
|
||||
![]() De 155 is ook niet meer lang leverbaar zoals ze hier zeggen:
http://www.rustbuster.nl/Lasapparat...a_Bravo_155.htm |
#7
|
||||
|
||||
![]() Wel een mooie kar, die opvolger (EVO160).
En eigenlijk wel apart dat ze de prijs van die 155 zo lang laag hebben kunnen houden, het bedrijf waar ik hier zaken mee doe kan ze zo goedkoop niet leveren.
__________________
"Surfin' down the avalanche!"
Audi A4 Avant 2.0 20V 2005
VW Lupo 1.4 16V BSO racer
|
#8
|
||||
|
||||
![]() Ik vind de Free weld niet echt degelijk overkomen
![]() Tipje, kijk eens op ons lasforum (www.hetlasforum.nl), we zijn een Freetech mig machine aan het testen en kan alvast verklappen dat die mij erg goed bevalt! En ik heb ook een cebora 155 voor plaatwerk staan dus ken hem ![]()
__________________
Mvg Patrick |
#9
|
||||
|
||||
![]() Quote:
En hoe bevalt die je ? Ik ben blij met m'n 2235 maar hoe doet zo'n 155 het ?
__________________
"Surfin' down the avalanche!"
Audi A4 Avant 2.0 20V 2005
VW Lupo 1.4 16V BSO racer
|
#10
|
||||
|
||||
![]() Heb hem al 5 jaar en hij doet het nog steeds naar alle tevredenheid
![]() Elke dag professioneel gebruik ![]()
__________________
Mvg Patrick |
#11
|
||||
|
||||
![]() Ik ga denk toch maar is ff "proeflassen" met zo'n cebora ik hoor veel goede reacties erover!
__________________
![]() |
#12
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat zou ik zeker ook maar doen . Ik heb gisteren ook voor het eerst plaatwerk met dit toestel gelast en was erg verheugd dat ik ook eens de kans kreeg om met dit veel besproken en bejubelde toestel te mogen lassen . ![]() Was er na een paar propjes al helemaal klaar mee! Ik vond het helemaal niks ! ![]() En het is nu ook niet zo dat ik nog nooit iets heb gelast . Ik weet niet hoe ik het uit moet leggen , maar er zat een vreemde frequentie in het smeltbad tijdens het lassen. Het was ook net of de stroomsterkte inzakte tijdens het lassen zodra je tegen een ander laspropje aan laste waardoor er dikke lasbulten onstonden. Hij laste toch wel door maar het was gewoon een hele lelijke las . ![]() Ook de afstelling verhouding tussen draadsnelheid/stroomsterkte was slecht te regelen en het resultaat was erbarmelijk in mijn optiek. Het zou dus beslist niet mijn keuze worden.
__________________
There`s no substitute for Turbo engines ![]() Rallyegolf 2.5 TFSI S-tronic Quattro Rallyegolf ![]() |