![]() |
|
||||
|
||||
![]() bart uit het gezellige alkmaar (NH)
van 1980 en werkzaam in de reclame bizz hiers mijn history: -kever 1968, baby blauw+oud wit -golf 1 (teveel om op te noemen, helaas lang niet van alle foto's) ![]() ![]() ![]() ![]() -golf 2 G60 (1x 4deurs, 1x 2deurs) ![]() ![]() -Jetta 1 ![]() -caddy 1 (helaas weinig plezier mee gehad...motorpech) ![]() -daihatsu G100 turbo (3cilinder 1 liter turbo...erg fijn autotje) ![]() ![]() en nog veeeel meer... rij nu een golf 1 uit 1983, maar met chrome bumpertjes en ats classics voor de liefhebberij ![]() en een golf 3 voor de net ![]() en dit ben ik, in t bussie van mn pa ![]() enjoying this forum...greetz |
|
|||
|
|||
![]() ![]() Dat lijkt wel bij mij in de straat ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dat is de daalmeer-alkmaar paar jaar terug op de kempenstraat, maat van me woont daar nog audi A4 met rs wieltjes |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Die Audi is super!Lekker laag ook.Die jetta op de foto is ook geweldig btw. Last edited by gtd-gt : 04-12-2007 at 20:03. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
die jetta heb ik geruild voor die G60 4deurs daar op de foto maar toevallig...ik woon tegenwoordig aan de andere kant van daalmeer, dus zal je wel zien gaan...al kom ik met mn golfie 1 daar de straat niet in hahah ook al een stel je voor aangemaakt? greetz |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Nee,nog niet gedaan.Maar met die golf de straat in gaat lukken hoor.Ik kom er ook in,en ik heb maar 4 cm grondspeling.Ik heb ook een golf1 gehad die 10cm verlaagd was,geen probleem. Alleen met een golf2 16v had ik problemen om er weer uit te komen.Dat lukte alleen achteruit ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() hey bekende auto ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
henri is that you...kwist nie dat jij ook opt forum zat joh...gezellig ![]() |
|
|||
|
|||
![]() jaja alleen reageer ik niet zo veel hier kijk ff rond en dat is het meestal wel
leuk busje dat van je pa |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
je moet eens wat foto's posten van je project...vinden ze wel leuk hier...en ik ben ook wel benieuwd ![]() spr je, greetz |
|
|||
|
|||
![]() ja kan ik wel eens doen zullen ze idd wel leuk vinden hier
alleen uptodate houden zal mij niet lukken denk ik |
|
||||
|
||||
![]() Die Daihatsu, dat was toch een Turbo met intercooler? Wat een leuke auto was dat, net een kart alleen mocht je er wel mee op de openbare weg
![]()
|
||||
|
||||
![]() Aardig wagenpark heb ja al versleten, hahahaah
Ziet er idd goed uit allemaal..
|
|||
|
|||
![]() ook al heel wat mooie autos gehad !
Wat voor weielen zit er onder dei golf 1, de brede.
|
||||
|
||||
![]() ey bartje....pas ff de foto`s aan joh
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
voorganger van de charade GTti, die had een intercooler...deze nog niet. zonde dat ik m heb weggedaan, vind je waarschijnlijk nooit meer, maar zo ist met auto's he...dr is een tijd van komen en van gaan. |
|
||||
|
||||
![]() Onze nieuwe family car.. dit omdat de golf de geest heeft gegeven.
Passat 2.0 16V van 1995 ![]() ![]() ![]() doei ouwe trouwe golf.... ![]() |
|
|||
|
|||
![]() hee de passat is weer in de staat hoe ik hem heb weg gedaan zie ik
succes ermee !!maar dat zal wel goedkomen denk ik |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja het was nogal een "plakplaatje", bij het eerste de beste tankstation alles eraf gepeutert ![]() |