![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik ben opzoek naar een lederen interieur voor mijn MKII. Compleet met deurpanelen etc.
Vereisten; 3 deurs Zwart leer Nette staat, dus geen scheuren krassen enz. Voor handbediende ramen Verder zoek ik nog zwarte C stijlen, zwart vloerkleed en een zwarte hemel met schuifdak. Zonder uitsparing voor schuifdak kan ook natuurlijk, dan maak ik zelf wel een uitsparing ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
http://auto-onderdelen.marktplaats....b_click=1#photo is dit iets op mp is er vaak een hoop te vinden. |
|
||||
|
||||
![]() Heb wel een achterbank.... zwart voor een 75 eurotjes....
|
||||
|
||||
![]() c-stijlen heb ik nog wel liggen denk ik, stuur mij anders ff een PM dan denk ik erraan om te kijken als ik thuis ben (zit op men werk nu)
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Had em al gezien idd heb net ff gebeld! Als het goed is heeft ie alles al liggen dus dat is wel ideaal. |
|
|||
|
|||
![]() Ben inmiddels al voorzien van leer en zwarte c stijlen.
Ik zoek nu nog een zwarte vloerkleed voor een 3 deurs golf 2 en een zwart hemeltje. Als je wat hebt liggen laat het dan snel weten! |