![]() |
|
||||
|
||||
![]() Te koop een 1600 motor uit een golf 2 Motorcode PN.
Heeft 60000 km gelopen . Hij is helemaal compleet behalve de carb is missing 100 euro. Een motorblok golf 1800 8v 90 pk injectie van 1986 afhalen voor 25 euro . Mist wat onderdelen . Kop en onderblok zit nog aan elkaar Heb nog wat computers liggen zal ff de nummers noteren en dan zal ik ze posten. En een schrick nokkenas voor een 1800 8v in de aanbieding voor 75 euro staat aantal graden op zal even kontroleren vlgs mij 276 kan dat??? Last edited by vwbullit : 02-03-2005 at 22:17. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
welke onderdelen missen er allemaal?
|
||||
|
||||
![]() nokkenas ligt eruit verder is ie wel compleet hij is lopend uitgebouwd en staat er nu maar. vandaar weg is weg.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
waar kom je vandaan? heb wel intresse in het blok
|
||||
|
||||
![]() nokkenas voor DX te gebruiken?
|
||||
|
||||
![]() Denk het haast niet, zal wel hydro zijn...
|
||||
|
||||
![]() 2h blokkie dan?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
2H is van latere datum, kan niet niet in 86. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
waar kom je vandaan? en welke motorcode heeft het blok?????
|
||||
|
||||
![]() volgens mij een gx hij had die slangen bovenop het luchtfilter die stalen.
als je hem wil hebben its yours J.L |
|
||||
|
||||
![]() ja heb even nagekeken is indd een gx k-jetronix. inlaat alles zit er nog op
25 euries geengeld toch. Heb wel een nokkenas voor deze motor mag je erbij hebben voor 15 euro (kost ie mij ook) moet je het zelf in elkaar zetten. |
|
||||
|
||||
![]() JL heb jenog intresse?????????????????????????????????
Last edited by vwbullit : 06-03-2005 at 20:09. |
|
||||
|
||||
![]() ??
|
|
|||
|
|||
![]() Hallo, heb je die Schrick nokkenas nog? En kan ik hem zo in m'n DX kop zetten?
Groeten Tim ------------------------------------------------ Golf 1 1.8 GTI '83 Golf 1 1.1 '83 |
|
||||
|
||||
![]() mocht dat niet gaan, past ie dan wel in een pf?
ook als dat niet past interesse, dan is ie wel leuk voor in de passat.