![]() |
|
||||
|
||||
![]() Aangezien de Golf origineel verkocht word houd ik nog een setje staal over.
Velgen: Opel Staal Maten: 6.5x16" ET-Waarde: 37 Banden: Nankang Maat: 165/40/16 Profiel achter: 7mm Profiel voor: 6mm Echter kun je het beste de voorbanden vervangen omdat ik een week terug een noodstop heb moeten maken en er toen "een plat kantje" aan de voorbanden is gekomen omdat ik een paar meter schoof. Het hobbelt nu een beetje. Wieldoppen: Audi A3 Vraagprijs: €250,- Foto's: ![]() ![]() ![]() ![]()
Golf 1 GLS '80 Gerestaureerd Restauratie Golf 1 Cabrio GLS '82 Project Squareback '63 Model N Last edited by ErikvanBilsen : 10-07-2011 at 16:45. |
|
||||
|
||||
![]() up
|
||||
|
||||
![]() Gereserveerd voor MOKKArosa!
|
||||
|
||||
![]() Verkocht aan MOKKArosa!
|
|||
|
|||
![]() Verkoop al helemaal rond en afgehaald
![]() Dit is namelijk (afgezien van de wieldoppen, wil er vw doppen op) exact wat ik zoek voor een Jetta die ik zaterdag binnenkrijg. Wilde al eerder reageren maar was toen nog niet helemaal rond ![]() |