![]() |
|
||||
|
||||
![]() te koop (updated)
Itavolanti sportstuur, gloednieuw MAAR in benetton kleuren (misschien te schilderen met speciale verf).. zit in een MoMo doos, al sla je me dood waarom.. met D&W toeterknop €25 Mk2 HALVE onderspoiler (bijrijderskant) gti lip voor dikke bumper €5 andere helft zit er ook bij, maar daar is een stuk afgescheurd mk2 grillspoiler voor enkele koplampen nieuw (ongespoten) €15 VERKOCHT mk2 grillspoiler voor dubbele koplampen, gebruikt (blauw gespoten, volgens mij helios blauw) €15,- spoiler voor kofferbak (zat op de Jetta) met derde remlicht, maar dat kan eraf €5 een paar Solomon ski's voor op dakdrager ofzo, niet echt oud, maar ook niet echt meer in ski-bare staat meer voor het mooie (zwart met paars en geel jaren 80 kleurtjes) inclusief roze bindingen :p €15 Astra GSI luchthappers, zijn al een keer gemonteerd geweest, maar geen scheuren ofzo €10 (heb er 2 maar kon er zo snel maar 1 vinden voor de foto VERKOCHT Kamei ONDER grillspoiler voor dubbele koplampen, klein scheurtje in hoek gehad, maar gerepareerd.. €15 Hella zwarte achterlichten voor Golf 2 € verkocht thuisbrengertje, ongebruikt (4X100) € verkocht hoedenplank steunen golf 2 (die dingen aan de zijkanten waar de hoedenplank op rust) set uit 87 van hard plastic € 2 pakjes marlboro 1 maal bestuurderskant uit 88 zwart bekleed € pakje marlboro standaard stuur (kgeloof GL ofzo) in nette staat €10 stukkie pijp, waar Bonrath op staat :p beter bekend als powerrohr, kgeloof voor een DX (daar zat hij bij iig) redelijke staat € besproken voor Christiaan leuk voor als het regent :p nieuw in doos (alleen doos is wat gaar) €15,- logo-tjes alles op deze foto €5,- per stuk (allemaal in gebruikte staat, sommige netter dan anderen) op deze foto €2,- per stuk setje Ronal (r8?) redelijke staat, mist 1 kapje met banden met nog een paar mm profiel, niet fantastisch (2 kleber, 2 michelin) € 100,- EtaBeta velgen 15" (rechtsonder) met 4 redelijke banden €100 ![]() (linksonder is al weg, Centra's (boven) kosten 150€) ik vind zo nog wel wat meer, ben namelijk aan het opruimen
Welcome to the internet: Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents. Last edited by Tjaap : 30-03-2005 at 14:53. |
|
||||
|
||||
![]() Hoe ziet die spoiler voor de kofferbak eruit?
|
||||
|
||||
![]() nee matheo, die ligt in rotterdam...
Jeff, dat is deze van Hella: tis geen beauty maar daar is de prijs ook naar, hij's wel heel: ![]()
|
||||
|
||||
![]() niemand zooi hebben verder?
|
||||
|
||||
![]() eeuh...kheb hier nog steeds "zooi" liggen voor jou
![]() |
|
||||
|
||||
![]() weet ik, daarom heb ik ruimte nodig, ligt nog door heel NL zooi voor mij :p
|
||||
|
||||
![]() whahahaha
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Waar kom je vandaan, en hoe kom ik dan aan die grilspoiler van je voor 2 koplampen?????
![]()
|
||||
|
||||
![]() rotterdam
|
||||
|
||||
![]() Owkay, dat is voor mij niet ver.
Is deze gewoon van Polyester? Waar en waneer zouden we het beste af kunnen spreken?
|
||||
|
||||
![]() Ik heb ook nog wat zooi voor jou liggen Jaap
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hij's van plastic (zowel de nieuwe als de gebruikte) heb ook nog wel een diepere grillspoiler liggen van polyester maar die's niet echt in topstaat meer.. mag je er ook wel bijhebben,.... Tja, ben je binnenkort een keer in de buurt van rotterdam? Ik woon in het oude noorden vlakbij de snelweg (bij de Correct op de Bergweg als dat je wat zegt??)
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Owkay ![]()
|
||||
|
||||
![]() ok, nieuwe grillspoiler is dus weg....
|
||||
|
||||
![]() ik wil die grillspoiler wel van je overnemen maar voor 10 euro inclusief verzendskosten...deal?
|
|
||||
|
||||
![]() dat ding verzenden.. tja.. volgens mij gaat dat met de gewone post nooit goed.
kom je naar de MIVW meeting? of Christiaan anders? dan neem ik hem dan wel mee.
|
||||
|
||||
![]() Weet niet of christiaan op de MIVW is, anders ik wel. Neem ik em wel mee van Jaap. 5 sept zie ik christiaan zowieso...
|
||||
|
||||
![]() dat zou wel tof zijn!
|
|
||||
|
||||
![]() mooi, opgelost..
dan geef ik hem mee aan Marco, die geeft hem aan Christiaan en die geeft hem aan jou... wat een mooie wereld dat vw-wereldje... en als je hem uiteindelijk hebt maak je het geld maar over ofzo..
|
||||
|
||||
![]() oke als jij dan zorgt dat ik je rekeningnr heb gaat alles goed komen
![]() wanneer is mivw eigenlijk en waar? |