![]() |
|
|||
|
|||
![]() te koop of te ruil aangeboden.
vw polo station 1.9 sdi bj 98 kleur wit verlaagd dmv schroefset 16'' wielen seat ibiza cupra interieur half leer met opdruk gti 16v trekhaak stuurbekrachtiging stoere bak die lekker zuinig is vaste prijs 600 euro of ruilen tegen een 5 deurs hb of station auto merk maakt niet uit als het maar een benzine auto is want we rijden te weinig om diesel te blijven rijden ![]() foto's te zien op polo gr mike Last edited by mikeygolfII : 28-07-2011 at 20:21. Reason: prijs verlaging!!!!! moet volgende week weg!!!!! |
|
|||
|
|||
![]() Zeer leuke en goed rijdende auto mensen ,voor weinig peseta,s.
Tis mijn oude gebakje,hahaha
|
|||
|
|||
![]() wil em wel ruilen tegen een audi 80 uit 89...
1.8 benzine. maar dat zla je wel te oud vinden?
KOFFIE!!! ![]() ![]() ------------------------------------------- -Golf MKIII '94 2.8 VR6... org NL AUT. ![]() -Golf MKIII '95 2.8 VR6... ![]() -Golf MKIII '95 2.8 VR6... 4-deurs AUT. -Golf MKIII '95 1.8 lowrider... ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ja sorry die vind ik idd te oud zoek een auto die wat meer comfort heeft ivm me dochter van 6 maanden.
Quote:
|
|
|||
|
|||
![]() geen probleem.
ik dacht, probeer t gewoon. ik zoek namelijk een diesel ![]() maar succes met de verkoop ![]()
KOFFIE!!! ![]() ![]() ------------------------------------------- -Golf MKIII '94 2.8 VR6... org NL AUT. ![]() -Golf MKIII '95 2.8 VR6... ![]() -Golf MKIII '95 2.8 VR6... 4-deurs AUT. -Golf MKIII '95 1.8 lowrider... ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ik heb de prijs verlaagd naar 600 euro dus als je nog intersse hebt?? gr mike mikeyvs@hotmail.com |
|
|||
|
|||
![]() ik heb je een mailtje gestuurd
![]()
|
|||
|
|||
![]() up
![]() |