![]() |
|
||||
|
||||
![]() Te koop aangeboden:
Volkswagen polo uit jan 1993 1.3 monopoint injectie AAV 198.000 km 4 versnellingen, ik geloof wel dat er een 5 bak onder zit want je krijgt hem wel in zijn 5 alleen grijpt hij hem niet aan. verlagings set embleemloze grill, originele erbij gele folie over de koplampen in de kleur blauw gerollerd geen deuken of krassen radio cd/mp3 met pioneer composet blijven erin zitten z.g.a.n. 13 inch regenbanden op origineel vw staal hoedenplank zonder speakergaten ik heb deze wagen nog niet zo lang geleden gekocht maar heb wel gelijk groot onderhoud aangedaan. bedoeling was deze te blijven rijden maar de golf 2 is toch meer mijn ding. onderhoud bij 197.000km: vervangen: distributieriem waterpomp thermostaat koelvloeistof olie oliefilter bougies rotor, verdeelkap en ontsteking benzinefilter v snaar kortom geen omkijken meer naar. minpunten: vooruit zit een scheur in, bij bijrijderskant dus geen apk afkeurpunt hemel is eruit, andere manier opgelost en netjes gemaakt. rechter koker onderkant stukje doorgeroest, geen apk punt, blank maken, plaatje ertegen lassen en bitac eroverheen, klaar leuke daily of winterauto prijs 600 euro auto staat in stein, limburg ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by matt202 : 27-07-2011 at 21:25. |
|
||||
|
||||
![]() up
![]() |
|
||||
|
||||
![]() up
|
|
||||
|
||||
![]() up
![]() |
|
||||
|
||||
![]() prijsdrop 600 euro en tevens up..
![]() |
|
||||
|
||||
![]() gratis upje voor deze dikke polo met een beetje cosmetisch werk, maar qua onderhoud voorlopig geen omkijken meer naar!
|
||||
|
||||
![]() thanks rutger,
is gisteren verkocht, mag op slot! |
|
||||
|
||||
![]() whos the happy guy/girl?
![]()