![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb er nog nergens over gelezen, kwam het tegen op de stickerdump site, was weer wat aant speuren
![]() Iemand die meer info heeft of er heen gaat ? Is dus 31 Juli in Genk (BE) ![]() Last edited by Ignition : 18-07-2011 at 18:48. |
|
|||
|
|||
![]() volgens mij is dit gewoon International Tuningweekend 2011, dees was vroeger in Maasmechelen
|
|
|||
|
|||
![]() Ow oke zou best kunnen idd, was vorig jaar ook daar aanwezig met de kevert en vond t eigenlijk best wel tegenvallen eerlijkgezegd (qua opkomst).
Voorheen altijd naar Maasmechelen geweest en was altijd wel druk daar (nivo van wagens was dan wel weer vrij laag ![]() ![]() Snap alleen niet waarom dat er dan Dub Bash op de site van Stickerdump staat ? ![]() Maargoed, iemand die erheen gaat ? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik had deze ook gevonden maar kan er niks van terug vinden.
Kijken of er mensen wat vanaf weten Grtz Eddy
|
||||
|
||||
![]() Ik ken dit ook niet...
![]() Dat van Maasmechelen was nooit zo mijn ding dus of dit wat is weet ik niet.... ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Ik had ook al gezocht maar niks kunnen vinden...
31 juli is wel vag potenz in Belgie, niet heel erg groot maar wel altijd gezellig en mooie auto's ! |
|
|||
|
|||
![]() Iemand die hier komende zondag nog heen gaat ?
Is trouwens gewoon International Tuning Weekend, zoals voorheen in Genk was, en daarvoor in Maasmechelen (nivo van wagens is er wel op vooruit gegaan trouwens) ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Dub bash is het eerste wat ik daar van hoor, maar ik ga zoiezo niet naar meetings van international money team
![]() Dan ga ik liever vag potenz, dan zijn nog gasten die het voor de hobby en het plezier doen...
|
||||
|
||||
![]() Hey Fai,
Ga je daar ook heen. Wij gaan als het droog weer is ook ff kijken is een mooie plek om foto's te maken. Ik ga alleen niet met de golf2. Grtz Eddy