![]() |
|
||||
|
||||
![]() Te koop,
Deurklinken voor audi 50/polo1, in perfecte staat, met chrome lijstje: €35 per stuk.. of doe een bod 2 Nieuwe koplampen Hella, voor audi/vw, maar heb geen id voor welk model...(als je het wel weet zeg het dan ff, lijkt me iets van T3 ofzo?) prijs is omdat er een prijs bijmoet maar heb geen id... €150 of doe een goed bod ![]() een chrome spiegel (bestuurderskant) met dode hoekspiegeltje....ook geen id voor welk model.. Bevestigt het aan de binnenkant deur.. dus.. Prijs €75 als de prijzen je niet aanstaan doe een bod Last edited by Berserker : 11-04-2005 at 16:47. |
|
||||
|
||||
![]() nog een foto (met vw audi stempel):
chrome strip voor polo 1, audi 50 voor linkervoor spatbord, heeft 1 klein knikje int chroom (op de 1ste foto waar de weerspiegeling is). prijs: €10 Ats classics 6j, 4*100, et 30. zonder banden en naafdopjes. vraagprijs €125 Nieuwe (NOS) Chrome audi 50 achterbumper (zonder gaten voor rubberen strip) €100 Last edited by Berserker : 13-04-2005 at 17:25. |
|
||||
|
||||
![]() Iemand van cleaned dacht dat de lampen voor een scirocco 2 zijn????
van voren lopen ze niet geheel plat, dus mij lijken het t3 lampen ofzo... zijn gloedjenieuw (origineel vw/Hella) |
|
||||
|
||||
![]() lijken wel erg veel op de lampen die in dat oude vierkante model zat van audi
|
|
||||
|
||||
![]() Inderdaad, ik ben redelijk 'into' T3 maar het lijkt me stug dat deze lampen daadwerkelijk voor een T3 zijn. Originele T3 dubbele lampen zijn de buitenste een stuk breder dan de binnenste 2, dat is hier niet het geval. Mocht dat wel zo zijn dan zijn het misschien Project Zwo lampen... maar ook dat betwijfel ik want het zijn erg platte lampen, T3 lampen zijn een stuk hoger!
|
|||
|
|||
![]() Staat er een onderdeelnummer op de lampen?
|
||||
|
||||
![]() ja, staat een onderdeel nummer op (kan ik dat ergens opvragen)?(ETKA)?. Maar ze zijn dus niet voor t3, misschien iets van oude audi/of golf 1 met dubbele lampen/scirocco???
geen id als iemand ze kan gebruiken doe een bod.. |
|
||||
|
||||
![]() Je hebt een PB
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ja, zou je moeten kunnen opzoeken, bij Eddie oid. Weet niet of je dat zelf hebt, zonder nummer kan ik iig weinig beginnen ![]()
|
||||
|
||||
![]() volgens mij ist voor zulke grillen...
|
|
||||
|
||||
![]() Aartlelijke bak BTW! Vind die wielen wél errug stoer!
|
||||
|
||||
![]() Volgens mij zijn die dubbele koplampen inderdaad van een Scirocco 2, maar dan voor de eerste europese versies (dus vanaf '81 tot ongeveer '83). In de US hebben ze altijd deze koplampen gehad:
![]() Na ongeveer '83 hebben de euro scirocco's de bekende scirocco koplampen gekregen: ![]() Zo, dat was het even voor wat Scirocco history... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() BIG MAC MARK, laat dat VOSN van cleaned maar niet horen
![]() IK vind het wel stoer geworden, is echt jaren 80, en dan in jaegermeister kleuren met bijpassende velgen en een oettinger blok, vind ik deze golf helemaal niet verkeerd... maja heb nog betere foto's en wie interesse heeft die mailt maar. en chrome strip bijgevoegd. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Tsja... meningen he ![]() heb t nog nooit eerder gezien! misschien ook wel omdat ik niet zo op zulke dingen let... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() hehe ik zeg ook niet dat het mijn smaak is (zie mijn audi)
maja op zich kan ik er wel respect voor hebben, zijn toch periodes geweest in de tuning scene (80's ![]() |
|
||||
|
||||
![]() WOW!!! ![]()
|
|||
|
|||
![]() ik wou net zeggen, ik vind hem gruwelijk vet... die oldscool uitbouwkits zijn retro en cool
![]() heb je een link naar vosn's projectje dan? en nu weer ontopic: polo + ats spul te koop!!! |
|
||||
|
||||
![]() Folger Golf 1 gti
hoppakee linkje, en nu weer on topic.. prijs voor de lcihten lijkt natuurlijk nergens op dus doe een bod... |
|
||||
|
||||
![]() schop... lichten mogen weg voor 75 euro
|