![]() |
|
||||
|
||||
![]() hoi
Omdat de passat weg is heb ik nog wat onderdelen over: Oranje knipperlichten passat 3b voor en zijkant 15 euro ![]() voorbeeld hoe het ook kan zijn: ![]() Heldere knipperlichten depo voorzijde passat 3b 20 euro Deze zijn nieuw en ongebruikt voorbeeld foto ![]() Schokbrekers met veren oem passat 3b 50 euro Deze zijn voor een 1.6 voor en achterzijde ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Oem speakers voorportieren 10 euro Foto kan op aanvraag maar zijn gewoon standaard van 3b zonder tweaters Spiegels set electrish verstelbaar en verwarmd compleet voor passat 3b/g 25euro ![]() links groot rechts klein (spiegel kappen zijn gewoon te spuiten in gewenste kleur Bieden mag versturen is mogelijk Gr |
|
||||
|
||||
![]() ik heb voor mijn 3b nog een brandstoftank en dashboardkastje nodig wat kost dat tezamen?
T5 gp 2.0 tdi Golf 6 variant 1.2 tsi Passat 3bg variant 100pk chipped (sold) Seat Leon top sport tdi (sold) Passat 3bg variant 130pk (sold) Passat 3B tdi sedan (sold) Golf 3 variant tdi 90pk (sold) Golf 3 variant tdi 110pk (donor) |
|
||||
|
||||
![]() Up!
|
|
||||
|
||||
![]() Heb je toestemming aan doridaan gevraagd??? Of aan de nieuwe eigenaar van deze passat?
bedankt voor het compliment!.... succes met de verkoop van je parts...