![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dag beste mensen,
Ons TDi beestje moet de deur uit. In februari komt ons baby'tje, de 2e, en dan is een grotere auto wel erg handig ![]() Spec's; 1.9 TDi Bj'94 km.stand 29x dkm apk jan.2012 Opties; -Cruise control (op de originele plek ingebouwd incl. bijbehorende hendels, is door een bedrijf ingebouwd). -Stuurbekrachtiging -15" sportvelgen (waarvan 2 nieuwe Bridgestones er afgelopen weekend zijn opgekomen). -Heldere koplampen -Heldere knipperlichten -Embleemloze grill -Remus einddemper (ovaal) Onderhoud; We hebben de Golf nu bijna een jaar en sinds die tijd hebben we er het volgende aan gedaan: -Wiellagers voorzijde vernieuwd -2 nieuwe Bridgestone, 195/50/15, banden voorzijde -linksvoor nieuwe stuurkogel De Golf rijd echt superlekker. Voor mijn werk, ben militair, rij ik dagelijks op en neer en hij heeft me nog nooit laten staan ![]() We willen aankomende kerstvakantie eigenlijk op zoek naar een grotere auto. Dat is de enigste periode dat ik tijd heb, want kan geen vrij krijgen op m'n werk. Dat is dan ook de reden van onze vraagprijs; 750 euro Foto's moet ik nog maken, denk aankomend weekend. Interesse? Stuur ons dan even een emailtje... rene.desiree@home.nl Groetjes! ps. De Golf staat in Enschede Last edited by BadMuts : 14-12-2011 at 21:29. |
|
||||
|
||||
![]() ff skupje
morgen naar een auto kijken, inruil is mogelijk dus wellicht dat de golf vanaf morgen niet meer te koop is. |
|
||||
|
||||
![]() mag dicht, is ingeruild
|