![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo,
Bied hierbij te koop aan ; Golf mk3 , Bouwjaar 1993 55kw 193xxx gedraait. Heeft geen apk meer , dorpels aan beidekanten verrot en 2 stuurkogels . Uiterlijk (dak en linkervoorscherm) hebben lakschade , vind het zonde om er nog meer geld in te steken daarom mag hij weg , zo nodig in onderdelen! Auto mag tegen elk aannemelijk bod weg , hoef er niet veel voor alleen de bbs hou ik dan zelf . Wel tegen meerprijs over te nemen! Foto; ![]() ![]() (CMS)Velgen los tekoop zonder banden 1 velg heeft een deukje ) ![]() Onderdelen ; Alles mag in princiepe wel weg , liefst zoveel mogelijk tegelijk. Intrieur ; Bestuurders stoel heeft 1 gaatje voor de rest smetteloos en fris intrieur ! laatste 4jaar niet in gerookt ! Bij intresse maak ik duidelijke foto's. Dashbord ; Geen afgebroken rommel alles werkt icl km teller (zonder toerenteller) Koplampen met verstralers Linker koplamp heeft een sterretje , zie je niet veel van maar wel zo netjes om erbij te zetten Achterlichten Donkere achterlichten van een vr6/gti geloof ik werken goed nieuwstaat ! Heldere achterlichten Heb ook nog een setje heldere achterlichten voor de liefhebber(lexxus lights) mogen heel goedkoop weg Embleemloze grill Goede staat paar plekjes van steenslag in kleur ! Heb je verder iets nodig , gewoon even pmen of mailen (Mike_johannus@hotmail.com) Complete auto ; 250 euro ! MOET WEG ! Auto staat in Hoogezand (groningen) |
|
|||
|
|||
![]() Nog meer foto''s ;
![]() ![]() ![]() |