![]() |
|
||||
|
||||
![]() Te koop aangeboden:
Golf Mk2 TD 1600 cc JR motorcode 4E versnellingsbak NIEUWE APK!! bij aflevering Olie en filters vervangen.. AAZ downpipe en sebring 60mm uitlaat (MK2 2 16V) Bleedvalve draait op 0,8 bar Openlucht filter OF originele luchtfilterbak met K&N Distributieriem is 20.000km oud Drukgroepset is ca 30.000km oud Tec schroefset.. 15 inch ATS cup velgen Bridgestone 195-50-15 met 5 mm Mabor sport jet. 195-50-15 met 5 mm Corrado interieur zwart grijs gereinigd Zwarte hemel (gespoten) Zwarte zonnekleppen (gespoten) Nette vloerbedekking gereinigd met nieuwe isolatie matten Midden console met turbodruk & olie temp meter MDF deurbakken met speakers Pioneer radio/cd Kruislampen met xenon Donkere knipperlichten met stadslicht Rood/zwarte achterlichten Reserve delen: 13 inch arosa wielen met "glad rubber" Intercooler van een G60 met de nodige slangen Raamrubbers en 3hoek ruitje Oliekoeler met slangen en filterdeel van een 1800gti (dx) Originele achterlichten Originele koplampen GTI verbrederset Bra De reden WAAROM ik de MK2 verkoop: Gewend aan de luxe van een passat. maar moet een TDI kopen.. ivm km's Prijs zoals alles hier boven samen... 1050,- VRAAGPRIJS... De auto zal NIET belastingvrij worden als het zo doorgaat met de regeling gebouwd in april 1987! Zonder APK is ook mogelijk... dat scheelt mij weer een vrije dag... ![]() Dus ook is de prijs te overleggen als er geen APK op zit. Foto's van heden ![]() ![]() Fotos van verleden (toen hij ook van mij was) ![]() ![]() ![]() ![]()
WWW.SUBDUBBERS.NL Vw Passat 3b 110pk oliestoker BMW E30 M3 S50b30 (Hobby & Drift) Mini 1988 REDHOT (project) Last edited by DoriDaan : 18-08-2011 at 20:41. Reason: Extra info. |
|
||||
|
||||
![]() Hoi,
Waar ligt trailertrash city precies? |
|
||||
|
||||
![]() Gelderland.... nabij zutphen/doetinchem..
Auto staat bij pa en ma net over de grens bij oldenzaal... APK moet nog en ook het interieur moet er nog in.. Auto kan ook zo zonder APK opgehaald worden voor een 700 euro
WWW.SUBDUBBERS.NL Vw Passat 3b 110pk oliestoker BMW E30 M3 S50b30 (Hobby & Drift) Mini 1988 REDHOT (project) Last edited by DoriDaan : 16-08-2011 at 14:04. |
|
||||
|
||||
![]() Gereserveerd tot einde week 34.. (27-08)
|
|||
|
|||
![]() Gaat lekker met de reserveringen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Reservering eraf...
geinteresseerde heeft iets anders gevonden... tevens UPKE
|
||||
|
||||
![]() zonde dat ie 2 achterdeuren te kort komt...
|
|||
|
|||
![]() het was me het ritje wel, maar hij staat bij mij voor de deur!
voor de vriendin ![]() plannen: schroefset netjes op hoogte andere velgen en banden uitlijnen ander eindpijpje interieur een beetje afmaken en dan kan mn vriendin er een beetje mee gaan rondcrossen |
|
||||
|
||||
![]() Ik ben ook wezen kijken en werd niet al te netjes verzocht om te vertrekken omdat ik het met de prijs niet eens was. Ik had nog geen bedrag gezegd, en de muur was al omhoog....
sorry voor de spam, maar dit moest ik ff kwijt! Veel plezier met de aankoop! |
|
|||
|
|||
![]() en waarom was je het niet eens met de prijs?
auto is het toch meer dan waard. zitten wel wat kleine puntjes aan maar voor deze prijs en dit bouwjaar ![]() ik heb niet eens geprobeerd te onderhandelen, als iets het bedrag waard is betaal ik gewoon wat er gevraagd word. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Als je al gaat zeggen dat je "betere" kan vinden voor dat geld.... logisch dat er gezegd wordt "doe je dat toch"... Vaste prijs was ook doorgegeven. als je dan aangeeft dat je het bedrag niet wil betalen... mag je vertrekken.... ![]() In ieder geval succes met de zoek tocht naar de "perfecte"Mk2 @ jones... ik heb de corrado deurkaarten nog voor je liggen! Volgende week ben ik in de avonduren in debuurt... ehh eigenlijk in je woonplaats.. Heb je nog belang bij een lederen achterbank van een MK2? mag je er ook wel bij hebben... Dan neem ik dat nog ff mee... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Maareh.. slotje voor de MODS... thanx!