![]() |
|
|||
|
|||
![]() Zo, even een nieuw topic aanmaken.
Heb zondag een andere auto gekocht die in de eerste instantie voor erbij is en ik denk later voor dagelijks. Eerst even de auto waar ik nu nog in rij: Lupo van 1999 - Weitec schroefset - HTN Rennsports - TDI look uitlaat - etc... ![]() ![]() ![]() Golf 1 1979 1100 Manilla groen Auto is gerestaureerd en nieuw gespoten in de originele kleur. Plannen: - Schroefset - HTN Rennsports ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by VW_Mannetje : 14-04-2010 at 17:18. |
|
||||
|
||||
![]() dikke lupo... komt denk ik helemaal goed met die golf, ben benieuwd!!
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Dank je.
Zodra ik de Golf heb zal ik beginnen met onderdelen van de Lupo af halen zodat ie straks zo origineel mogelijk is. |
|
||||
|
||||
![]() foto van je Lupo al enige tijd als bureaublad op de pc. mooie bolide!
Kan je iets over de banden en velgmaat vermelden?
Golf5 1.9 TDI (daily) Golf4 1.9 SDI (verkocht) Polo 1.9 SDI (verkocht) Golf1 Mk1 GTD Project(sleeping) '83 LO41 Golf1 Mk1 GTI Project(sleeping) '83 marsrood LA3A Scirocco 1.6 (verkocht) Polo 1.0 (verkocht) |
|
|||
|
|||
![]() Dank je!
Velgen zijn 3 delige HTN Rennsports in de maten 8x14 rondom met ET19 en ET04. Om de velgen heen liggen Continental Sportcontact banden in de maten 195-40-14. |
|
||||
|
||||
![]() Ben benieuwd naar de foto´s van je 1, klinkt al goed iig.
Velgen gaan m goed staan hoor, zal wel dik gaan staan met die et waarde. Gr Pim
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik hoop dat de HTN's niet te veel gaan uitsteken. Verder zit ik ook nog met iets anders in mijn hoofd. Een leuk ander smal setje wat je niet vaak ziet, maar wat ![]() ![]() Dus naast de HTN's moeten er sowieso nog 1, misschien 2 totaal andere setjes velgen komen voor onder de Einser. |
|
||||
|
||||
![]() Mooi lupo! Leuke smoked details, en de HTN's staan heel goed!
|
|
||||
|
||||
![]() Gezien die et waarde gaat t wel uitsteken hoor, check mn 1 met de Schmidt's maar.
HTN rennsport gaat super staan onder n 1 (hoop ik zelf ook nl ![]()
|
|||
|
|||
![]() Als je nog wat goede en mooie foto's van de zijkant van je Einser hebt, mag je die wel even naar mij mailen als je wilt.
Emailadres geef ik wel even in een pm als je wat hebt. |
|
|||
|
|||
![]() Edit
Last edited by VW_Mannetje : 15-04-2010 at 11:28. |
|
||||
|
||||
![]() Hee heb je vanmiddag nog gespot in DH bij het winkelcentrum Schooten. Golf ziet er strak uit en zit mooi in z'n lak!
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dank je kerel! Ik hoor het van iedereen dat ie echt mooi in z'n lak zit! Welke auto was jij daar dan? Ik woon een paar straten bij het winkelcentrum vandaan, was je toevallig met die paarse G40 die voor de ABN Amro stond? |
|
||||
|
||||
![]() nope heb tegen woordig een golf4 variant
|
|||
|
|||
![]() Even wat foto's van der Einser toegevoegd!
|
|
|||
|
|||
![]() leuk een 1 !
misschien komen we elkaar wel weer tegen komende zomer! groet,
|
||||
|
||||
![]() Ziet er leuk uit! Ongeveer hoe die van mij ook moet worden!
Groet, Arnout |
|
||||
|
||||
![]() Mooie auto zeg
![]() Veel plezier en succes met je project ![]()
|
||||
|
||||
![]() Hé Klaas, mooie 1 zeg, ziet er netjes uit!
PB je mailadres ff, dan mail ik je wat foto's van mn 1, Gr Pim
|
|||
|
|||
![]() Bedankt mannen!
@ golf mk2 90: Ja, hopelijk niet als mijn maatje weer met panne staat ![]() @ PimVW: Onderweg! |