![]() |
|
||||
|
||||
![]() borbet Bs in 8j en 9j
et 15 steek 4x100 met zeer goede banden dunlop 195/45 voor dunlop 215/40 achter vraagprijs 800 ![]() Last edited by ventastic : 01-03-2005 at 21:44. |
|
||||
|
||||
![]() foto staat er bij....
moest enkel maar een paar x editten...pfff |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Maar geen diameter (15, 16, 17???) ![]()
|
||||
|
||||
![]() 15 inch zijn ze........
|
|
|||
|
|||
![]() Bied je er 600 euro voor
|
|
||||
|
||||
![]() en dan ze ik das te weing
|
|
|||
|
|||
![]() Doe maar een tegenbod
|
|
||||
|
||||
![]() als je vlak onder mijn vraagprijs zou zitten dan zou er over nagedacht kunnen worden.....
stel je bied en zegt ik kom ze van het weekend halen ![]() de velgen zijn nog geen jaar oud vandaar maaruh trouwens....je hebt een vr6? 5x100?? Last edited by ventastic : 10-02-2005 at 01:05. |
|
||||
|
||||
![]() schop
ook zonder banden te koop http://www.vwforum.nl/ftopict-27671.html http://www.marktplaats.nl/index.php...nden/196201.htm Last edited by ventastic : 09-02-2005 at 01:58. |
|
|||
|
|||
![]() Heb net op marktplaats je plaatsnaam gezien.
Das voor mij drie en half uur rijden en dat heb ik er niet voor over Heb een tijdje terug vr6 gehad maar heb nu een golf 1 . Maar weetniet hoe je je naam moet veranderen Last edited by golfvr6 : 09-02-2005 at 16:23. |
|
||||
|
||||
![]() kan ik voor je doen.. PM me maar wat het moet worden..
|
|
||||
|
||||
![]() 3 en een half uur ?? ...
hoppa dat zijn aardig wat kilometers..... je komt uit het noorden neem ik aan? ik heb binnenkort een verjaardag in emmen, familie ritje....heheh wil best ergens afspreken hoor, dan neem ik wel een garage krik mee ![]() maaruh thanks voor de intresse, helaas dan he Last edited by ventastic : 10-02-2005 at 01:08. |
|
|||
|
|||
![]() Ze zijn wel schade vrij neem ik aan
Heb er nog over nagedacht voor 650 rij ik zaterdag naar je toe |
|
||||
|
||||
![]() @ GolfVr6: u got mail
terug te koop wegens mis communicatie via gsm ![]() Last edited by ventastic : 11-02-2005 at 16:03. |
|
||||
|
||||
![]() oja en velgen zijn nog geen jaar oud, klopt
zijn half jaar oud en van dat half jaar staat de auto nu al 3 maanden stil wegens motorombouw en dergelijke |
|
||||
|
||||
![]() schop
|
|
||||
|
||||
![]() /\
up |
|
||||
|
||||
![]() heb je de wielen nog te koop?
|
||||
|
||||
![]() ![]() yeps verkocht ![]() staan er echt megadik onder
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |