![]() |
|
||||
|
||||
![]() zoals de titel al luidt ben ik behoorlijk blij
![]() m'n scirocco 2 heeft vandaag de eerst meter gereden met de nieuwe motor ![]() de 2.1 8v op webers :-) foto (niet letten op de vuile motorruimte , ik ben gewoon blij dat hij de eerste meters heeft overleefd ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dit vraagt niet om een foto maar om een filmpje!
Ziet er keurig uit allemaal. |
|
||||
|
||||
![]() nja..keurig... het zit in elkaar en het loopt maar super dat het boeltje loopt. Zou willen dat ik zo ver was
![]()
|
||||
|
||||
![]() @ dokter D : filmpje zal er zeker nog op komen
![]() @ martinus83 : ik heb er 3jaar over gedaan dit motorblokje + versnellingsbak samen te laten vloeien ![]() |
|
||||
|
||||
![]() reserve bobine kabel?super dat ie loopt idd.
|
|||
|
|||
![]() Netjes!
|
|
||||
|
||||
![]() @ de pul : nee geen reserve kabel , eerste zaten er platinium ngk bougie's in met silicone bougiekabels , maar de afsteller van m'n webers heeft liever standaard bougie's maar de siliconekabel passen niet op de standaard bougie's vandaar :p eenmaal alles deftig afgeregeld moeten de rode siliconekabels er terug op komen
![]() @ kevinJ : Thx ![]() |
|
||||
|
||||
![]() aha
![]() ik zou trouwens nog wel wat aan je carterontluchting doen,want dat zit waardeloos. weet je al iets over het [geschatte] vermogen en wat zit er precies op en aan?
|
||||
|
||||
![]() @ de pul : idd ziet er cheap ass uit :p ik wilde graag de filter er rechtstaand op zetten maar dan krijg ik mijn motorkap niet dicht :p
geschatte pk : blok zou er standaard 115 pk moeten hebben , dus alles boven de 115 pk is goed ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() filmpje maar wel van korte duur
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nice. 2.1 liter klinkt stoer!
Jammer dat de carbs direct boven het uitlaatspruitstuk hangen. Carbs zuigen veel warme lucht aan. Het maximale ga je er niet uit halen. Een crossflow cillinderkop zou beter zijn.
|
||||
|
||||
![]() @ jeff : idd daar ben ik mij ook wel bewust van
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Mooi dat ie looopt. Altijd een mooi momentje ![]() T lijkt de mijne wel. Pruttelt ook al zo ![]() Mooi werk. |
|
||||
|
||||
![]() @ johan1882mk1: zoals m'n ouders zeiden , motor's bouwen zou zo simpel moeten zijn hé dan zouden de slagers er maken
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Je weet dat je uitlaten veel hitte afgeven zoals eerder vermeld.
Mischien heb je hier wat aan. Uitlaat band van dat hittebestendige,kijk eens op ebay.de er staat af en toe Basalt band op heeft een grotere hittebestendigheid dan glasvezel. Heb er zelf nog geen ervaring mee. http://ixperial.com/de/Gewebe Last edited by Mtdi : 06-09-2012 at 19:47. |
|
||||
|
||||
![]() @ mtdi : wel ik ben eigenlijk op zoek naar een soort hitteschild ( aluminium plaat met soort wol binnen in ) op het werk heb ik dit al vaker gezien rond turbo's , en toen heb ik het opgezocht in de onderdelen maar daar vond ik het niet terug .
dit is iets die er sterk op lijkt maar dit is het nog niet : aluglass ![]() Last edited by Scirocco_1600 : 06-09-2012 at 22:42. |