![]() |
|
|||
|
|||
![]() te koop..
mooie snelle corrado vw corrado 1.8 16v(KR)139pk bouwjaar 1989 kleur rood lichtmetalen velgen elec. spiegels stuurbekractiging zonnedakje (LEKT NIET!!) 211.000 km ziet er goed uit. loopt als een zonnetje. wat onderhoud betrefd zit er aan de bijrijders kant een krasje en thats it.. de banden zijn nog goed en alles werkt nog. voor foto's kan je me even mailen mijn email adres is bigwillrmc@hotmail.com je kan uiteraard ook even bellen op 0646022640 |
|
||||
|
||||
![]() volgens de regels moet er een (vraag)prijs bij................
|
|||
|
|||
![]() de prijs voor deze auto is 2200 euro maar is uiteraard bespreekbaar
![]() |
|
||||
|
||||
![]() en een fototje verkoopt soms ook sneller,dan weten we waar je over praat....
|
|||
|
|||
![]() ik heb jammer genoeg nog geen foto kunnen nemen(door gebrek aan digitale camera.. zodra ik de kans krijg zal ik zit even doen.. hopelijk is dat woensdag.. en dan post ik ze alsnog even
|
|
||||
|
||||
![]() Is deze auto nog te koop? En foto's?