![]() |
|
||||
|
||||
![]() Maak nu kans om eigenaar van een zeer markant voertuig te worden!
![]() ![]() Hij ziet er misschien wat afgeleefd uit maar rijdt nog prima. 1300cc 5 bak die niet lui is, je kan er zo'n 1:15 mee rijden. APK is net nieuw en dus nog geldig tot oktober volgend jaar, je kan er dus nog een vol jaar mee rijden. ![]() Interieur voorzien van zeer luxe houtinlegopplak, Polo GT stoeltjes die lekker zitten en een vlakke laadvloer. Dikke speakerts zitten er uiteraard in en er is ook bekabeling aanwezig voor je dikke subwoofer met versterker. (stuurtje hou ik trouwens zelf ![]() ![]() ![]() Hij staat op 't moment op 7x13 inch Mangels met nog 4 hele goeie 175/50 banden, maar kan ook afgeleverd worden op de Ronal Teddy's, daar zijn 2 banden nog goed van (175/50-14 Pirelli's) maar 2 ook echt volledig kaal. Uiteraard kan er wat met de prijs worden gedaan als je zelf velgen meeneemt, en ik kan anders ook nog even kijken of ik nog wat gaars heb liggen. Voorkant is ongeveer 100mm verlaagd dankzij -80mm veren en dempers, en verlaagde veerschotels. Achterkant 'gewoon' 80mm verlaagd, maar in 5 standen verstelbaar. Rijdt redelijk kart-achtig moet ik zeggen ![]() ![]() ![]() ![]() Ook voorzien van een dikke brulpijp, die ik zo hoog mogelijk heb gehangen waardoor je er maar weinig last mee hebt met drempels. Verder werkt alles nog gewoon zoals het hoort op het ding, en je krijgt er zelfs een trekhaak bouwpakket bij! ![]() ![]() Vraagprijs voor dit juweeltje is 500 euro, en dan rijd je in stijl de winter door ![]() Ik ben te bereiken op 06-41174294 en jegertje at gmail.com. |
|
|||
|
|||
![]() Die je die mangels ook los weg, is wel wat voor mijn mk2
![]() Laat maar weten via pb
|
||||
|
||||
![]() Up
![]() |