![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hey,
ik zoek 2 stuks Golf 2 electrische ramen schakelaars. (voor een normaal bedrag ![]() moet in een 2-deurs van 1990 komen
|
|||
|
|||
![]() die had ik nog ergens liggen.
2 stuks. zal eens zoeken en een foto maken.
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() heb ze gevonden.
|
|||
|
|||
![]() merken vanzelf wel of hij ze wil
![]()
|
||||
|
||||
![]() Kun je ook gewoon nieuw kopen bij de dealer.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
idd, en van een polo 6n, seat cordoba enz. is allemaal hetzelfde, mischien op de sloop? Wel even op de kleur letten! (sommige zijn rood verlicht.) Gr.
|
||||
|
||||
![]() Die op de sloop kun je wel laten liggen. Bij veel auto's schakelen de schakelaars zonder regelapparaatje. Dus de stuurstroom door de schakelaar, dan zijn ze helemaal ingebrand.
Je kan met een schroevendraaier ze heel eenvoudig openen, dan kun je het rode hoedje over het lampje zo verwijderen. |
|
|||
|
|||
![]() heb ik ook nog liggen alleen was de verlichting minder geworden daarom nieuwe gekocht.
|
|
||||
|
||||
![]() Nog wel liggen.
|
|
||||
|
||||
![]() Zag de antwoorden te laat
![]() Heb vanochtend nieuwe Imitatie schakelaars besteld bij Boelm voor 8 euro de stuk. Dus ze zijn voor Bontje.
Octavia Combi 1.6tdi - Daily ![]() 'Dark burgundy' Golf 2 1.9 tdi 161pk/366nm 1990 - Sold to Gijs. ![]() 'Calypso Green' Golf 2 1.8i GL 1990 - rear ended ? Last edited by tim_j : 12-10-2011 at 15:59. |