![]() |
|
||||
|
||||
![]() Te koop aangeboden:
4x Lenso BSX 7,5x16" ET38 4x100 & 4x108 (multisteek velg) Wegens verandering van velgen heb ik nu m'n oude set Lenso BSX'en over. Ik heb er een aantal jaren (en slechts een paar duizend km) heerlijk mee rondgereden. Het is een prachtige velg, en een mooi look-a-like van de originele BBS RS. Zoals bij de meeste gebruikte Lenso (BSX) velgen hebben ook deze lichte corrosievorming bij/rond een aantal velgboutjes en op de naafdop. De corrosie is eigenlijk alleen goed te zien als je van dichtbij naar de velg kijkt. Op verzoek kan ik nog eens een overzichtfoto maken van de 4 velgen bij elkaar en gewassen (ze liggen nog stoffig in de dozen). 1 velg heeft hele lichte velgrandschade over een afstand van ca. 20cm. Dit is nauwelijks te zien, ook niet van dichtbij. Zou gemakkelijk met een fijne vijl weg te werken zijn. Deze velgen kunnen zowel opgehaald, als ook verzonden worden (in de afgebeelde foto's, met wat extra beschermfolie, maar voor risico koper). Totale verzendkosten zijn €50,- Ik heb een vaste, maar speciale forumleden-prijs voor deze 4 knappe velgen: € 250,= De foto's (ter info; de velgen in de doos zijn nog erg stoffig): ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
1990 Golf mkII GTI 3.0 VR6 Proud owner, since '97 Last edited by OakgreenVR6 : 28-09-2011 at 21:02. |
|
|||
|
|||
![]() zitten er wel of geen banden bij?
wat zouden ze moeten kosten met banden? |
|
||||
|
||||
![]() Er zitten geen banden bij, het gaat alleen om de 4 velgen.
|
||||
|
||||
![]() Verkocht!