![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ga als alles doorgaat, zaterdag G60 bumpers halen, alleen zit hier de binnenbalken van de bumper niet bij..
![]() Kan ik gewoon de binnenbalken van mijn smallere bumpers gebruiken, of zit hier nog verschil in, de geleide strippen aan de zijkant weet ik dat die vervangen moeten worden voor bredere
|
||||
|
||||
![]() Gaat niet passen! Je hebt wel de binnen balken nodig van de G60 bumpers, omdat die ook wat dikker zijn. En ook zitten er andere gaten in voor de knipperlichten, omdat die in de G60 bumper ook wat groter zijn.
Voor die bumper steunen zullen er waarschijnlijk al wel 2 gaten zitten. Ben er nu zelf ook mee bezig ![]()
|
||||
|
||||
![]() Kun je de bumperbalken niet aanpassen ofzo dan
![]()
|
||||
|
||||
![]() Niet fatsoenlijk.
Binnenbalk van dunne bumpers is een ronde buis, waar de binnenbalk van dikke bumpers gemaakt is van plaatstaal.
|
|||
|
|||
![]() En als je imitatie dikke bumpers gaat overnemen passen de originele balken ook niet meer...
weet niet wat ze moeten kosten maar anders beter een setje imi bumpers kopen compleet met de balken enz |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
maar mijn binnenbalken van mijn smallere bumpers zijn ook niet rond ![]() bumpers wat nu heb zijn geen immi's, is gewoon origineel