![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() deze auto stond vorig jaar ook al te koop op mp
alleen was deze auto toen van 87 !!!!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
er is nog een gele mk2 tdi die heel veel lijkt op deze... misschien dat dat de 87er was... |
|
|||
|
|||
![]() als je op google gele golf mk2 indrukt staat deze advertentie precies hetzelfde, alleen met 152000 km en bouwjaar 1987 bij hetzelfde autobedrijf en dezelfde foto locatie .
heeft alleen andere wielen
|
||||
|
||||
![]() RDW zegt '84... Zelfde autobedrijf, zelfde kleur maar een andere Golf. Grappig ding. Zou er alleen nooit zoveel voor geven ^^.
|
|
||||
|
||||
![]() Deze heeft op de summermeet van 3 jaar geleden ook gestaan.
Misschien dat iemand hier een foto van heeft en kan chekke of het kenteken nog hetzelfde is? |
|
|||
|
|||
![]() druk maar op google afbeeldingen geel golf mk2 in en je krijg een advertentie van de snuffelmarkt site
daar is de auto en tekst hetzelde alleen het bouwjaar is 87 mijn collega had voor de auto gebeld vorig jaar en toen was tie van 87
|
|||
|
|||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik heb deze wel vaker op een meeting gezien.
Laatst nog in Brabant ![]() Tijd terug stond hij op originele clio cup velgen. Heb er een keertje in mee gereden als die het is en dat ging aardig lekker! |
|
|||
|
|||
![]() vaag verhaal weer, misschien iemand een idee hoe dat kan?
misschien voor de kopers! ![]()
|
|||
|
|||
![]() kenteken geeft toch echt 84 aan RDW ook
![]()
|
||||
|
||||
![]() Er kan ook een ander kenteken in gezet zijn natuurlijk..
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Als dit dezelfde wagen is als de 87er is er maar een manier en dat is omkatten ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Kijk maar naar de deuren, is niet van 84
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Deuren willen niet veel zeggen, oude golfjes werden vroeger vaak zat omgebouwd naar het nieuwer type deuren. |
|
|||
|
|||
![]() als verkoper ben je dan ook een eikel dan toch?
![]() ga je hem te koop zetten als oldtimer terwijl hij vorig jaar GEEN oldtimer was. ![]() met zo'n vaag verhaal liet ik hem al staan! Maar goed wie ben ik? ![]()
|
||||
|
||||
![]() 100% zeker dat deze eerst van 87 was. Wel toevallig anders dat er 2 van exact dezelfde auto's bij VW Team Brabant zitten.
Hier de auto met het kenteken uit 87. Zoek de verschillen... ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
heb het verschil al gevonden..... een andere parafaan en ander chassisnummer ![]() |
|
||||
|
||||
![]() tja, als je um niet verkocht krijg dan maak je hem toch gewoon belastingvrij!
|
|||
|
|||
![]() Hey,
dit is mijn oude mk2, deze heb ik gekocht van degene die hem heeft omgebouwd en gespoten in de gele kleur. Dacht in Nieuwekerk a/d IJssel. Ook de km stand klop van geen kant, hij had al meer gelopen toen ik hem verkocht en dat was in 2005 als ik het goed heb.. Zal eens kijken of ik nog wat archiefmateriaal heb...