![]() |
|
|||
|
|||
![]() Mijn oude golfje 2 1.6 Diesel gaat van de week opgeruimd worden, ben alvast begonnen met strippen. Zijn er nog mensen die onderdelen nodig hebben?
Het is een witte, nog het oude type met spijltjes in de deuren, CL uitvoering. De motor liep nog als een tierelier, met gemak haalde ik de 160 km/h. Heb onder meer: Achterklep 40 euro Portieren 40 euro per stuk compleet Motorkap 30 euro Spatbord linksvoor 40 euro Radiateur 25 euro, inclusief plastic voor luchtgeleiding Veerpoten 50 euro voor de set Ruitenwissermotor met dun asje 30 euro voorzijde Ruitenwissermotor met dun asje 30 euro achterzijde Koelfan radiateur type met 2-polige aansluiting 20 euro. Alle biedingen worden in overweging genomen Auto gaat halverwege deze week weg, dus heb je wat anders nodig laat het weten. (in)ruil mogelijk, heb onder andere belang bij zwarte vloerbedekking, voorste deel, en 4 verstuivers voor 1.6 td (59kw), goede 4t versnellingsbak Onderdelen af te halen in regio Amersfoort Last edited by casss : 24-10-2011 at 20:15. |
|
||||
|
||||
![]() Hoe goed is het achterklepje?
|
|
|||
|
|||
![]() redelijk goed, alleen onder de nummerplaat wat minder
|
|
|||
|
|||
![]() ff een fototje erbij:
![]() Last edited by casss : 25-10-2011 at 12:06. |
|
||||
|
||||
![]() Wat is dat voor een velg? En heb je daar een complete set van?
|
|
|||
|
|||
![]() heb ik zeker, is wel dik he? maar die gaan onder mijn golf 1. Heb ze nog nooit bij iemand anders gezien, naar verluidt komen ze onder een Austin Healey vandaan!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Gert had 2 sets, en daar was altijd alles te koop: http://www.volksforum.com/albums/sh...s&orderby=views
|
||||
|
||||
![]() hoe zijn de raamrubbers van de portieren?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja grappige velgen. Vind ze qua model meer weg hebben van een oude Alfa GTA. Ik ben aardig bekend met Austin Healey's maar heb zulke velgen er nog nooit onder gezien. Bovendien lijkt me dat niet te passen. Staat er geen merk o.i.d. in? |
|
|||
|
|||
![]() nee, ik heb er geen merk oid in gevonden. Dat ze van een austin healey kwamen, was de bewering van de vorige eigenaar, maar ik heb daar tot op heden ook weinig bevestiging voor gevonden, maar maakt niet veel uit. Ze passen, vullen de wielkasten goed en ik vind ze geinig eruit zien :p
|
|
||||
|
||||
![]() Is de rechter buitenspiegel toevallig electrisch?
|
|
|||
|
|||
![]() mr lee: nee, handmatig
bumper 83: rubbers zijn erg gekrompen. |
|
||||
|
||||
![]() jammer
![]()
|
|||
|
|||
![]() toevallig een tellerbak over?
|
||||
|
||||
![]() Zit er stuurbekrachtiging op?
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
helaas niet meer. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
was auto zonder stuurbekrachtiging. Auto is gister weggebracht naar oud ijzer boer, topic mag op slot... |