![]() |
|
||||
|
||||
![]() Golf II GTI 1.8 16V
*bouwjaar 1991 *PL (129 pk) *wit *220.000km *Duitse auto ingevoerd in '96 *Apk tot juni 2005 *onderhoudsgeschiedenis van de afgelopen 5 jaar aanwezig Verder de volgende aanwezige opties: *in hoogte verstelbare koplampen *fabrieksschuifdak *groen getint glas rondom *heldere knipperlichten *alarm (startblokkering, interieur-, deur-, motorkap- en achterklepbeveiliging) *Power-Rohr *lichtmetalen velgen 15” met goede 195/50-banden (Michelin/Vredestein) *Remus dubbel-rond eindemper *stuurbekrachtiging *ABS *Origineel GTI interieur, in bijzonder nette staat, dus ook geen slijtage plekken op de stoelen. Weinig voorkomend interieur Deze auto heeft een klein technisch mankement. De motor houdt onder de 2000toeren flink in. Een goede afstelling en dit euvel is waarschijnlijk verleden tijd. De auto heeft achterschade gehad (3 jaar geleden), achterplaat is hierna wat teruggetrokken en er is een nieuwe bumperbalk geplaatst, rechter achterscherm is uitgedeukt en opnieuw gespoten. Er zijn enkele plekjes roest in de sponningen van de deuren en achterklep voor de rest is de auto helemaal gaaf en uitermate netjes! Caroserrie is verder kogelhard en strak, enkel een klein deukje op de rand van het rechtervoorscherm. Bumper en motorkap hebben lichte steenslag en er zit 1 krasje op de achterbumper, that's it! Vaste prijs 850 euro. Alleen deze maand nog, indien auto niet in geheel verkocht wordt, dan trek ik 'm compleet uit elkaar. Eventueel ook met de volgende opties (tegen kleine meerprijs) leverbaar: *dunne stootstrips *volledig zwarte Hella achterlichten of rood/zwarte achterlichten *embleemloze grille *booskijker (professioneel in kleur gespoten) *katvervanger *halfdichte achterklep (professioneel in kleur gespoten) *hoedenplank zonder gaten, in zeer goede staat
1990 Golf mkII GTI 3.0 VR6 Proud owner, since '97 Last edited by OakgreenVR6 : 22-02-2005 at 15:38. |
|
||||
|
||||
![]() de deurlijsten kloppen niet met de dorpel en wielkast omlijsting??
|
|
||||
|
||||
![]() hahahaha indd
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Die komen inderdaad niet overeen, er horen voor dit model dunne lijsten op te zitten. Ik heb er nog wel een paar liggen trouwens.
|
||||
|
||||
![]() dus de omlijsting is wel orgineel? alleen de deurlijsten niet?
|
|
||||
|
||||
![]() helemaal correct.
|
||||
|
||||
![]() Als je de auto helemaal uitelkaar trekt, mail me eens wat je ingedachten hebt voor de volgende onderdelen.
-dashboard kompleet, klokken schakelaars ect ect. -bedrading kompleet, helemaal dus. Alleen de motorkabelboom kan bij de motor blijven. Maar het spul moet wel netjes zijn dus niet verknipt. Denk eraan om mijn golfje 1 over te bouwen naar een nieuwe kabelboom golf2. Je weet wel de car of the month op de dubstreme website.... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Andre,
MOCHT de auto in onderdelen weg gaan, de kabelboom (Central Electric) houd ik voor mezelf voor toekomstige projecten. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Halfdichte achterklep kost?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Pieter, ik wil alles kompleet hebben uit een werkende auto anders heb ik weinig aan. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Niet veel, maar eerst afwachten of de auto in z'n geheel weggaat, zoniet...dan moet je m'n "Garage leegverkoop" topic in de gaten houden ![]()
|
||||
|
||||
![]() Pieter, ik heb evt een gegadigde, is ie al uit elkaar?
2004 BMW 330cd 6MT decat DP 1998 YAMAHA YZF R1 tuned, 148 wpk en 122 Nm 1996 Piaggio SKR 180 Runner 2T 1990 Jetta Coupe 2.0 16VT GT3076R RIP 1983 Golf 110+ M-TDI + 11 mm pump + PP764 + GT1749VA + 02A with 0.659 5th gear |
|
||||
|
||||
![]() Hij staat nog volledig intact in elkaar in de stalling Allart. Ik bel je vanavond wel ff.
|
||||
|
||||
![]() Auto is verkocht (moet alleen nog opgehaald worden), halfdichte achterklep blijft achter in de stalling (ForumFreak!), zo ook de volledig zwarte Hella achterlichten, de rood/zwarte achterlichten, de embleemloze grille, katvervanger en de hoedenplank zonder gaten, in zeer goede staat.
|
||||
|
||||
![]() Pieter, wat moet die katvervanger kosten ?
![]()
|
||||
|
||||
![]() Voor jou de speciale prijs van 25euro.
|
||||
|
||||
![]() Toch weer een puik bakkie Pieter. Ben benieuwd waarom de ABS nu niet werkt.
2004 BMW 330cd 6MT decat DP 1998 YAMAHA YZF R1 tuned, 148 wpk en 122 Nm 1996 Piaggio SKR 180 Runner 2T 1990 Jetta Coupe 2.0 16VT GT3076R RIP 1983 Golf 110+ M-TDI + 11 mm pump + PP764 + GT1749VA + 02A with 0.659 5th gear |
|
||||
|
||||
![]() Zal wel een sensor zijn die bij de rotor vervuild is, of de rotor zelf, of een aansluiting. Ff knippercodes uitlezen en je weet al meer in welke richting je moet gaan zoeken.
|
||||
|
||||
![]() Piet, zet je de resterende delen in een aparte topic? of iig prijzen erbij. thanx
|
||||
|
||||
![]() Uiteraard Jaap, je kent me he!
![]()