![]() |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Idd, beetje jammer...?
|
|||
|
|||
![]() ik wou net zeggen....wie weet hoe hij er in het echt uitziet!
zal wel meevallen maar toch! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Moet je nog BTW betalen als je deze caddy koopt, en zo ja wat zijn daar kosten van eigenlijk (pure intersse)?
|
|||
|
|||
![]() dat is toch alleen als het een marge auto is!
![]()
|
|||
|
|||
![]() heeft nu wel een beetje minder pk dan dan toen henk hem had of niet?!
|
|
|||
|
|||
![]() Zie hem hier in de buurt dagelijks rijden (soesterberg/zeist) ziet er leuk uit, maar is niet erg bijzonder. Daarbij, het is een caddy 2 van 11 jaar oud, met 200.000km, voor €6500,-. Dat is erg veel geld voor een caddy...
|
||||
|
||||
![]() Had hem destijds met 196000km op de teller verkocht. Op MIVW stond de teller al bijna op 210000km plus vele extra snelweg km meer.
Op MIVW was ik verbaasd van de vele steenslag op de caddy, erg jammer! Spiegels waren op MIVW hoogglans zwart, en deurlijsten oranje gespoten. In de huidige advertentie staan helaas geen recente foto's, en waren nog de foto's van mijn project. Helaas ziet hij er niet meer uit in de staat hoe ik hem destijds heb verkocht. Vermogen was destijds 145pk en 350n/m Ik had de caddy prive aangeschaft, en als bijtelling op de zaak gezet. Betekend dus een Privé bereden voertuig: GEEN BTW en BPM VRIJ Hoe dan ook, zelf heb ik er altijd veel plezier van gehad........................... Last edited by henkwassenaar : 11-11-2011 at 23:02. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Had destijds zelf alle onderhoudshistorie plus NAP gegevens van de caddy, dus denk dat de huidige km-stand niet reeel is. Hier hebben mij namelijk al meerdere personen op aangesproken omdat ze wisten met welke km-stand ik hem had gekocht, en weer heb verkocht. |