![]() |
|
|||
|
|||
![]() Te koop:
1.8 20VT motor (AUQ) 180pk met 86.000km Er zit een K04 turbo op. Management is orgineel en niet gechipt. Deze zit momenteel in mijn Golf 2 Wolfsburg edition. Motor is compleet met draadboom (gaskabel) en computer. Er zit een nieuwe waterpomp en distributie op. Alles zit er dus bij zoals luchtmassameter , mapsensor , lambdasonde enz. Het is plug and play voor in de golf 2. Prijs is vast: 2600 euro. Inbouw mogelijk tegen meerprijs , dit op lange termijn ivm tijdgebrek. Bij interesse een pb sturen , verder dit topic schoonhouden ! Af te halen in Rotterdam.
|
|||
|
|||
![]() Upje
|
||||
|
||||
![]() zou dit ook in een golf 3 passen? of komen daar veel aanpassingen bij kijken?
|
|
|||
|
|||
![]() Past ook in een Golf 3.
Hebben dezelfde zekeringkast. Enige is alleen dat er verschil in zou zitten in het subframe en voorbalk mocht je een Golf 3 VR6 hebben. Dit is niet het geval als je een 4 cilinder hebt.
|
|||
|
|||
![]() Up
|
|||
|
|||
![]() Upje
![]() Motor is nog steeds draaiend te horen. Zodra die uitgebouwd is gaat dat helaas niet meer.
|
||||
|
||||
![]() Met intercooler? Eventueel interesse hier ivm inbouw in corrado g60
|
|||
|
|||
![]() Intercooler zit erbij , zie nu pas dat ik dat er niet bij gezet had
![]() Leuk project , ik had zelf ook een Corrado G60 omgebouwd naar 20VT jaren geleden. Chip op maat bij JD en je hebt een leuk vermogen. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Mensen met echte interesse ?
Graag een pb sturen anders wordt dit topic zo lang dalijk.
|
|||
|
|||
![]() up