![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Het zoveelste niet afgemaakte project. Toch wel jammer, hopelijk komt ie bij iemand terecht die hem afmaakt.
|
|
|||
|
|||
![]() en waarom zou ie niet zijn afgemaakt
![]() |
|
||||
|
||||
![]() juist, als ze die kabel spaghetti zien dan houden ze ermee op.
|
|
|||
|
|||
![]() Denk dat je dan beter opnieuw kunt beginnen dan andermans ellende te kopen
![]() Je zal straks bij de herkeuring een hoop ellende hebben doordat het blok niet rechtmatig verkregen is, er worden tenslotte heel wat gti's gejat en gesloopt ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Wel een leuk project
![]() |
|
||||
|
||||
![]() De prijs moet nog iets zakken, dan is ie denk ik snel verkocht.
Want een vers gespoten carrosserie is toch ook nog wel wat centen waard. Neem daar een TFSI motor bij dan is dat bijna het geld waard wat hij er voor vraagt lijkt me. Als er geen papieren bij de motor zitten dan word het idd moeilijk.
|
|||
|
|||
![]() nog steeds niet verkocht
![]() ![]() Last edited by Pewi Vwteam : 01-11-2011 at 17:54. |
|
|||
|
|||
![]() Hij is nu van mij
![]() De kabelmeuk is idd best lastig.. hoewel: je kan 99 procent weg knippen. Enige wat je nodig hebt om hem te laten lopen zijn de standaard sensoren voor de motor. Ontsteking MAP MAF Temp lucht Knock injectoren Variabele nokkenas aansturing etc. Daarbij komt de canbus, gaspedaal, en rempedaal schakelaar en je bent er zo;n beetje. Tenminste: dat is wat ik tot nu toe heb uitgevonden ![]() Wens me maar geluk hehe |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
wens je veel geluk ![]() lol nee hoor veel plezier met deze auto ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Veel succes met het aansluiten
![]()
|
||||
|
||||
![]() Auto verkocht dus topic dicht.
Robertoal het zou leuk zijn een topic te maken zodat we de voortgang kunnen volgen.