![]() |
|
||||
|
||||
![]() >Hallo allemaal,
>Jullie kennen me wel een beetje en zonder stoeferig te willen zijn, wil > ik jullie even laten weten dat ik een appartement heb gekocht in de >Ardennen. Ja, inderdaad jullie lezen het goed. Jullie zullen >waarschijnlijk wel >denken: die koopt een appartement in de Ardennen... waar doet hij het weer van > Ik zie het zuiver als een belegging en via verhuur wil ik de kosten er > weer uithalen. Het appartement is rustig gelegen op de bovenste >verdieping van het complex. >Voordeel, het prachtige uitzicht, nadeel een lift ontbreekt (nog). Omdat > ik geen zin heb om via een boekingskantoor de huurprijzen op te drijven >probeer ik eerst zelf een zomerseizoen vol te boeken. > >De huurprijs is EUR 150.- voor een weekend en slechts EUR 300.- voor een >hele week. Een borg vind ik bij vrienden en bekenden overbodig. Er wordt >gewerkt aan een website om te zien welke perioden vrij zijn en direct te >boeken. >Uiteraard zijn vrienden van vrienden ook welkom. Voor een eerste indruk KIJK ZEKER NAAR THE ATTACHEMENT
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() hehehe, wat zal `t uitzicht mooi zijn
![]()
|
||||
|
||||
![]() Echt weer wat voor jou
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() bwahahaha
|
|
||||
|
||||
![]() Heee Rico
Thanks Man
|
||||
|
||||
![]() alleen jammer dat mn vriendin hoogte vrees heeft hahahahaha
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() jammer mis net de duikplank en het emmertje
![]()
|
||||
|
||||
![]() doe mij een weekend in juni, m'n vriendin komt uit verwegistan een weekje bij mij
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik zat die add te lezen en dacht dat het echt was man! whahahaha, humoâh!
|
||||
|
||||
![]() hij is goed ..............ben erin getrapt.hahahaha