![]() |
|
||||
|
||||
![]() Al zolang ik mijn Golf 2 heb, ben ik al op zoek naar de originele dorpelverbreders van een G60, op menig forums gekeken, MP...slopen etc...
Maar tot op heden niks gevonden.. Kun je ze nog nieuw bestellen, hier in Emmen bij Tjeerdsma niet meer(sowieso weinig van een mk2) Gaat om deze dorpelverbreders ![]()
|
||||
|
||||
![]() niemand
|
||||
|
||||
![]() Kijk of zoek eens op jetta.
De laatste types jetta vanaf +-1990 hadden ook deze set, en vaak ook nog in betere staat dan die van de huidige golfjes 2. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Zijn die dorpelverbreders van de g-60 anders dan van de Gti?
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Na mijn weten niet, alleen de verbreders! |
|
|||
|
|||
![]() Zijn hetzelfde..
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Klopt, maar onder sommige GTI's zitten ze niet onder, vandaar dat ik ze aangaf als G60, dan wisten de meeste wel wat ik bedoelde ![]()
|
|||
|
|||
![]() Volgens mij heb ik er nog in de schuur liggen, mocht u ze nergens meer kunnen vinden... De staat ervan weet ik niet want liggen er nu al een tijdje
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heb de complete set met randen, deurlijsten en bumpers nog nieuw en origineel VW liggen............
|
|
||||
|
||||
![]() prijzen, mag via pb
|
|||
|
|||
![]() Ik ben ook wel benieuwd naar prijzen
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]()
'91 Volkswagen Golf II GTI 16VT Edition One '10 Audi A4 B8 Avant Last edited by Erik : 16-12-2011 at 08:14. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Ik ben ook al enige tijd op zoek naar een setke, als iemamd er nog eentje heeft graag een pb
![]() Mvg erwin |
|
|||
|
|||
![]() Ok,
Ik heb dus gekeken in de schuur: 2x Linker skirt - 191 853 851 Kleine scheur bij de krikpunten, wel normaal/fatsoenlijk te bevestigen. 1x Rechter skirt - 191 853 852 Met aan de uiteindes ervan aan de onderkant de "ringen" van het gedeeltje die over de wielbogen gaan, die zijn beschadigd. Een kras van ong. 5 cm breed, nog geen mm diep, maar toch wel ff noemen. En aan de voorkant onder een kleine ronde hap van ongeveer 1 bij 1 cm, niet te zien na bevestiging. Verder geen grove beschadigingen of diepe krassen kunnen spotten. Let op, het gaat wel om gebruikte skirts, zonder afdekkapjes ![]() Interesse, graag pm ![]() Ik zag dat er in de schuur ook nog een paar wielbogen hingen die erbij pasten, GTI, voor en/of achter kon ik niet zien, maar die hingen ver achterin!! Dan zou ik eerst wat zooi uit de schuur moeten zetten om daar bij te kunnen mocht daar interesse voor zijn ![]() Btw: De bogen van een GTI, gelijk aan die van de nieuwere type Jetta, zijn wel minder breed dan die van een G60. Bij de achterbogen is het nauwelijks te zien, maar de voorbogen van een G60 zijn zo'n 2 cm breder en dat verschil zie je wel. Skirts zijn volgens mij wel hetzelfde. Last edited by Sa2_hidup : 17-12-2011 at 18:38. |
|
||||
|
||||
![]() Hé Ray je hebt en pebeetje gekregen
![]() |